Multi: Ya Araaass şdöğdödğdçd
Bomba gibi bir bölümle geldim :D
Keyifli okumalar❣
❄
Rüya'dan Devam;
Gözlerimi yorgunlukla açtığım da görüş alanıma ilk beyaz bir tavan girmişti.
Yattığım yerden hızlıca doğrulup çevreme bakındım.
Oldukça iyi döşenmiş bir erkek odasındaydım.
Son olanlar zihnimden birer birer geçtiğinde bedenim tiremişti.
"Neredeyim ben?" Diye mırıldandım.
Yataktan kalkacakken karnıma giren ani bir sancı ile tekrar bedenimi yatağa bıraktım.
Üzerime baktığım da eski kıyafetlerim yerine bir erkeğe ait olduğuna emin olduğum bir tişört ve şort vardı.
Üzerimi de kim değiştirmişti?
Karnıma ve bacaklarıma giren ağrıyı umursamadan ayağa kalkıp, odada ki pencereye doğru ilerledim.
Dışarıya baktığımda hafif bir şekilde kar yağdığını gördüm. Gözüm masanın üzerindeki saate kaydığında öğleden sonra 3'e geldiğini fark ettim.
Karşımda bulunan boy aynasından kendime baktığımda, bedenimden bir ürperti geçti.
Her tarafı çizik ve morluklara dolu bir çift bacak, yine aynı şekilde bir çift kol, sağ ayağım sargılı bir şekildeyken yüzüm de oldukça berbat bir haldeydi. Sağ kaşımda bir bant ve dudağımın kenarında ise bir yara vardı. Elimi elmacık kemiklerimin üzerinde ki morluklarda gezdirdim.
Bunların hepsi ormanda olmuştu büyük ihtimal.
Tam bu sırada kapı açıldığında yerimde sıçradım.
"Sonunda uyanmışsın Rüya"
"Cenk Abi?" Diye sorarcasına konuştum karşımda duran Cenk Abi'ye.
"Efendim" diye yanıma gülümseyerek yaklaştı.
"Senin burada ne işin var? Aslında.. Benim burada ne işim var?" Diye sordum.
"İlk önce yatağa uzan Rüya. Karnında oldukça büyük bir yara var" şaşkınlıkla dediğini yapıp yatağa oturdum.
"Ben nasıl buraya geldim?" Cenk Abi'de karşıma bir sandalye çekip oturdu.
"Kuzenimin aklî dengesi yerinde değildi ve o durumlarda biraz sıkıntı çıktı bende bu durumla uğraşmamak için bizim aileye ait bir dağ evi vardı. Oraya gidiyordum. Daha sonra ne olduğunu anlamadan sen çıktın karşıma. Frene son anda bassamda arabayı durdurmayı başaramadım ve sana çarptım. Daha sonra seni arabama bindirip evime getirdim ve aile hekimini çağırdım eve, yaralarına pansuman yapıp bir kaç krem verdi birde sanırım uyku ilacı gibi bir şey enjekte etmiş vücuduna. Uyandığın anda ağrının çok fazla olmaması için" diye uzunca konuştuğunda aklıma tek bir şey takılmıştı.
"Cenk Abi kuzeninin ismi Furkan mıydı?"
"Evet ama se-" gözleri bir anda şokla açıldığında "Yoksa senelerdir uğraştığı şu kız sen miydin?" Dediğinde başımı salladım.
"Polisler bizim dağ evinin orada yakalamışlar onu. Ve benimde seni orada gördüğümü varsayarsak, ne işiniz vardı orada Rüya"
"Zorla alıkoymuştu beni!" Diye sinirle söylendim.
"O kaçırdığı kişi sen miydin!" Diye şaşkınca söylenmişti Cenk Abi.
Başımı olumlu anlamda salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞA BELA
Fiksi Remaja© Tüm Hakları Saklıdır. "Cidden başa belasın" deyip arabasının hızını biraz daha arttırdı. "Cidden öyleyim" dedim Aras'ı başımla onaylarken. Hey, belanın ta kendisiydim ben zaten! Gülümsedi. Gülümsedim. ❄ Samimiyet #1 Güldürü #1 Lise #1 Genç kurg...