39

42 17 25
                                    

Selam! Şu an aşırı heyecanlıyım çünküüüüüüü KATİLİ ARTIK BİLİYORSUNUZ! Yani bu bölümü okuduktan sonra öğreneceksiniz. Keşke hepinizin yüz ifadesini görebilseydim. Neyse efsdgv

Şarkı, Alec Benjamin, If I killed someone for you. Bölümle uyabileceğini düşündüm ehe.

O zaman size iyi okumalar.

Bölümü okuduktan sonra bana mesaj yazın, arayın falan. Tepkinizi merak ediyorum.


Uyandığımda, saat on birdi. Osman'ı odasından etmemek için, Ege'yle yer yatağı kurup orada uyumuştuk. Saatlerce sohbet etmiş, çok geç uyumuştuk. Hala uykumu alamadığımı hissediyordum.

Ertesi gün, halam birkaç parça eşyamı Sudelerin evinden almıştı. Zaten çoğu yangında kül olmuştu. Kalanlar, yanımda olanlardı. Halam, bir an önce alışveriş yapmamız gerektiğini söyleyip duruyordu. Fakat ben pek umursamıyordum. Ege'nin kıyafetleriyle idare ediyordum.

Başımı hafifçe kaldırdığımda, Osman'ın yatağında olmadığını gördüm. Bizden önce kalkmıştı. Ege'yse hala mışıl mışıl uyuyordu. Başımı tekrar yastığıma koydum ve uyanmasını bekledim.

''Günaydın bebek,'' dedi sırıtarak. Hala ayılamamıştı.

''Günaydın.''

''Çok açım,'' diye inledi. ''Gevrek almaya gidelim mi?''

''Gevrek ne kızım yaa?'' dedim yüzümü buruşturarak. ''Onun adı simit.''

Yattığı yerden doğrulup sırtını dikleştirdi.

''Simit yüzme bilmeyenler içindir,'' dedi kendinden emin bir sesle. ''Gevreğe gevrek denir.''

''Allah Allah,'' dedim elimi belime koyarak. ''Gidelim de simit,'' dedim vurgulayarak. ''Alalım.''

''Tamam canım arkadaşım, gevrek,'' o da benim gibi vurguladı, ''almaya gidelim.''

Hazırlanıp salona gittik, gidene kadar da simit- gevrek tartışması yaptık.

Salona girdiğimizde, herkes kaşlarını çatarak bize bakmaya başladı.

Halam sorar gibi gözünü kırptı.

''Ne oluyor?''

''Bu, simide gevrek diyor.''

''Çünkü adı gevrek,'' dedi Ege, kaşlarını çatarak.

Halam kıkırdadı.

''Her neyse,'' dedim omuz silkerek. Biz simit almaya gidiyoruz.''

''Aynen,'' dedi Ege. ''Gevrek alıp döneceğiz.

Derin bir nefes alıp, öldürücü bakışlarımı Ege'ye yolladım. O da bana aynı şekilde bakıyordu.

''Of tamam uzatmayın,'' dedi Selçuk Abim, ayağa kalkarken. ''Ben de geleyim. Size simit gevrek ısmarlarım.''

Ege'yle bakışıp, sırıttık.

''Eh, madem öyle gidip simit gevrek yiyelim,'' dedi ve kapıya yöneldi Ege.

''Öyle yapalım,'' dedim ve gülümsedim.



''Abi sizde boyoz var mı?''

''Ne var mı?'' dedi adam yüzünü buruşturarak.

''Boyoz diyorum abi,'' dedi Ege, sesini biraz daha yükselterek. ''Boyoz işte.''

''Boyoz ne kızım?''

Gözlerimi devirdim ve araya girdim.

''Abi sen bize üç simit ver,'' dedim gülümseyerek.

Selam Ben Hiç Kimse - 2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin