Merhabalar, nasılsınız? Gerçekten soruyorum, laf olsun diye değil. İnsanlar genellikle birilerine nasıl olduklarını sadece kibarlık etmek için veya sormuş olmak için sorarlar. Ama şu anda konumuz bu değil o yüzden bu konuyu kapatıp yenisini açıyorum :)
Bu hikayeye (Artık roman mı desek?) başladığımda (2019 yazı) ne hayal ettiğimi veya ne görmeyi umduğumu hatırlamıyorum. En başlarda sadece birkaç tane yakın arkadaşım okuyordu. Her yerde paylaşmış, yazdığım bu şeyi daha çok insana ulaştırmak için çabalamıştım. Bu benim yayınladığım ilk kurgu. Öncesinde en yakın arkadaşlarımla bile paylaşmıyordum yazdıklarımı. Utanıyordum ve yeterince iyi olmadığını düşünüyordum. Ayrıca Selam Ben Hiç Kimse bilgisayar ortamında yazdığım ilk kurgu. Birkaç tane yarışma için öncesinde yine bilgisayar kullanmışımdır belki ama hiç bu kadar uzun bir roman için kullanmamıştım. Ortaokulda iki roman ve onlarca hikaye yazdım. Arkadaşlarım hep arkamdaydı (ay ağlayacağım) Türkçe öğretmenim de öyle... Duyduğu her yazma yarışmasına sokmaya çalışırdı beni. Hiç bilmediğim bir konuyla ilgili olsa da...
2020 senesi beni çok yordu çünkü sınav senemdi. Yazmayı neredeyse tamamen bıraktım. Sadece birkaç yarışmaya katıldığımda yazdım ve gerçekten çok özledim. Bu sene içerisinde 2019'da yazıp 40 bölümde bitirdiğim ve devam kitabını kurgulamaya başladığım hikayeyi tekrar okudum ve açıkçası pek hoşuma gitmedi (alınma geçen seneki İrem) O yüzden şimdi sil baştan başladım ve bu sefer elimden geldiğince kendimi ve dilimi geliştirip, ifade yeteneğimi güçlendirmeye çalışıyorum. Umarım başarılı oluyorumdur.
3000 okunma, ileride belki bana bir rüya gibi gözükecek, belki de bunun kat kat fazlasına sahip olacağım, bilemiyorum. Bildiğim tek bir şey var: Yazmayı asla bırakmayacağım. Çünkü, yazmak beni ben yapan en önemli şey. Yazmadan yaşayamam.
Hepinize teşekkür ederim. Sizi 3000 kere seviyorum! Umarım 4000 okunma özel bölümünü yakın zamanda yayınlarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selam Ben Hiç Kimse - 2020
Novela JuvenilKim tarafından bırakıldığı belli olmayan adres kağıtları, bu adreslerde işlenen ve çözülemeyen cinayetler, kusursuz bir katil ve katili bulmaya çalışan bir grup genç... Eylül, arkadaşları ile bir seri katili yakalamaya çalışırken, bir yandan da k...