2 DEO

373 15 10
                                    

-sadasnjost, 7. septembar-

"Oteta devojka, u drugoj aveniji, vidjena muska osoba srednje visine i plave kose sa njom, poslednji put vidjena u caffee prodavnici, pre 2 dana u popodnevnim casovima, molimo sve... "
"NE! Sto si ugasila"okrenula sam se i drzala naslon stolice." Sta slusas to"? pitao me je piskav zenski glas. "Pusti me" otela sam daljinski i upalila TV. "Cuti, ne cujem" pojacavala sam sve glasnije i siroko otvarala oci da vidim sve. "Jel si cula"? zaprepasceno sam se klatila na stolici. "Ti nisi normalna, zato posle imas nocne more" dodala bi mi uvek. "Yuri....." videla sam da odlazi. "Yuri cekaj" dotrcala sam do nje. "Sto se ljutis na mene" pogledala sam u njeno bledo lice, sa par pegica na nosu i ispod ociju. "Znas da svako vece sanjas nesto I da svako vece vices u snu, zasto to gledas" dodala bi mi uhvativsi mi rame. "Samo sam citala clanak I decku" tada ona sedne na krevet. "Decku? Od kad si zainteresovana"? skinula je sorc. "Slusajjj, on je dobio nervni slom, slucajno je zapalio kuci kao manji i sve je izgorelo u njoj, ali kad kazem sve to i mislim. U kuci su mu bili roditelji i kazu da je imao mladju sestru" tada se okrenula na stomak i uzela casopis. "I sta sa njim"? dodala bi mi, praveci se da me slusa. "Zavrsio je na psihijatriji, jer su mislili da je namerno izvrsio ta ubistva, pusten je nakon 10 godina I znas sta se desilo" okrenula se sada na ledja gledaju me. "Sta se desilo" nasmejal se. "Zaljubio se. Prvi put, ali previse je psihopatskih misli povukao iz ustanove u kojoj je ziveo, tako da je..... kidnapovao ju je i drzao ju je, zatvorenu, zakljucanu, divio joj se i eto samo je hteo da je gleda"
"Hhahahaha I dobro sta sa njim, zainteresovana si"? jako tiho bi mi to rekla.
"Onda je ona pokusala da pobegne i posle..." tada zastanem. "I posle" ocekivala je celu pricu. "Nestala je, ne znam sta joj se desilo" tada se iste sekunde najezim I nastane tisina. "Ali tebe volim najvise" prisla sam joj, stavljajuci ruku na njenu toplu, golu kozu, spojivsi usne sa njenim. "Mmmm lepo mirises" dodala mi je ne zeleci da se odvoji od mene.
𝗔𝗻𝗻𝗮

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now