5 DEO

214 13 6
                                    


"Promasila si" rekao je I otvorio mi vrata na predzadnjoj stanici.
"Kako sada da se vratim" gledala sam okolo, poceo je da duva vetar, nosila sam suknjicu, crni unihop I majicu kratkih rukava, ali jedino za sta sam marila bile su moje beleske. Uzela sam telefon i baterija mi je bila skoro prazna. "Izdrzi jos malo" kucala sam, ukocenim I hladnim prstima, da bih pozvala Yuri. Ali tada necija, topla saka koja je vec duze bila u dzepovima jakne, otrgne telefon iz moje, koja ga je jedva drzala. "EJ" viknula sam, ne znajuci ni ko je. "Sta radis to"? bila sam nervozna, jer mi je telefon poslednja nada. "Sta.... ti... ko si ti"? susrela sam oci ponovo sa onim ubilackim, onim smelim pogledom. "Molim te daj mi telefon" priblizila sam se ali je on udaljio svoju ruku i približio svoje grudi meni. "Izgubila si se"? konacno je progovorio. "Nisam" ponovo sam skakala da uzmem telefon. Zasto uporno lici na momka o kome ja istrazujem. "Izgubila si se"? poceo je da se smeje, pa me nije zanimao ni telefon, samo sam htela da se pomerim od njega, okrenula sam ledja i pocela da idem u kontra smeru, ali me je njegova ruka tako jako okrenula da su mi ispali svi papiri. "NE"! krenula sam da ih skupljam, godine rada, istrazivanja, fotografije koje nema svako, knjige i sve to sada nece biti jedno. "Zasto si to URADIO" cuceci sam ga pogledala, ljuto, bez straha. "Izgubila si se"? cucnio je naspram mene i samo sam pala na zadnji deo i sela na pod, drzeci beton a ispod moje sake bili su kamencici koji su pritiskali, sada vec ugrejanu mekanu kozu od nervoze.
"Molim te pomeri se, ne znam ko si" drhtala mi je donja usna i sada sam stvarno zelela da on nestane. Pomerio je pramen plave kose i videla sam u gornjem desnom uglu oziljak na celu, kao da je bio od vatre, ispucana koza, unisteno tkivo. "Izgubila si se"? ponovo isto pitanje, pomislila sam da je lud pa sam se nogama nazad vracala.
Na prstima sam podigla teska kolena i pokupila papire, ali ne sve. "Pogresan smer" progovorio je i uzeo je clanak star 10 godina koji sam ja isekla iz dnevnih novina, bio je crn i imao je mrlje kafe na njemu. Okrenuvsi se ka..
Anna

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now