.....vikao je policajac sa uperenim postoljem metalne cevi na nas. Jimin je taman krenuo da nas odvoji ali su njega uhvatili za ruku. Nije hteo da mi pusti ruke, nije hteo da razveze konce, stezala sam saku, koja je polako klizila, mokro ali polako. Uhvatili su ga cvrsto..
"NE PUSTITE NJEGA" bacala sam ruke udarajuci krupnog coveka u stomak, odvojio me je od zemlje, a Jiminu su zavrsnuli ruke na ledjima. "PSUTITE GAAA" plakala sam dok je on uporno izlazio iz saka policajca. Jedan je uperio pistolj tik uz njega. "NE, MOLIM VAS.... PUSTITE NAS" jecala sam kroz grcaje, daveci se pjuvackom koju nisam mogla da progutam. Jimin nije progovara nista, grebao je kolena od pod i samo me gledao kako placem, oslobodio je jednu ruku ali ga je osoba samo udarila po ledjima. Videla sam taj nevin izraz lica i stegnute zube. "NE, NE, NEMOJTE TO DA RADITE" vristala sam naprezuci glasne zice i troseci poslednji glas. Policajac mi je uhvatio ruke pozadi i odvojio me od njega. "NE NE.... PUSTI ME BRE" uporno sam ga gledala. Bio je povredjen, bolelo ga je ali se idalje borio. Samo da udahne vazduh, podigao se nogama ali je iste sekunde dobio udarac u glavu koji ga je vratio na zemlju, iz usta mu je izlazila pljuvacka puna crvenog pigmenta a usta su ubrzo natekla i poplavela, glavu je opruzio ka podu.
"NE UDARAJ TE GA" jecala sam kroz slogove, te reci.
"Uhvaceni su sefe" stavili su mu lisice na ruke. "JIMINE, EJ JIMINE" vikala sam samo kako bi me pogledao. Nije mogao da pomeri glavu, disao je duboko i gledao crvenilo koje je padalo na pod. "Ustaj" podlegao ga je covek pored. "POGLEDAJ ME"! izvikala sam se izgubivši glas. Nezno je podigao glavu i pogledao me je onim uzasno jezivim pogledom, ali cim sam zenice susrela sa njegovim pogled se opustio, izgledalo je kao da se ponovo vratio u sta je bio, kao da se transformise u nesto sto nije. "VIDI, TU SAM VIDI ME" u cosku sam stajala dok me je osoba stezala. Ali sam uporno pokusavala da pobegnem. "Bicemo zajedno ne brini" smirila sam ga sa daljine gledajuci kako se samo smeje. "Gotovo je" lagano je pljunuo ostatak krvi iz usta. "NE, REKAO SI, NIJE GOTOVO" podigli su ga uhvativsi jaku...
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...