11 DEO

176 9 0
                                    


Ja- "Ja....izvini,pomesala sam te sa nekim"
zasto mi on upravo seče nit misli iz glave, pa srela sam ga jutros, jutros sam se susrela sa njegovim ocima, necu da lazem nisam obracala toliko paznje ko je on. Ali.... zar me nije on udario ramenom jutros.
Hobi: "Sta ti je? To mi je drug hahaha sto se tako ponasas" cucnuo je I drzao moje koleno rukama.
Ja: "Nikada nisam ni upoznala tog druga" nasmejala sam se ocajnicki.
Jimin: "Nema veze, pusti je u redu je" rekao je bez pogleda, kao da se pravi.
Hobi: "Ne nije u redu" dodao bi i ustao, ali je moja ruka posla za njim.
Ja: "Ali izvini" ne zelim da se ljuti na mene, ceo zivot sam htela da budem sa njim, ceo zivot sam htela nesto vise ali uvek je bio ograničen sa mnom zato sam i raskinula.
Ja: "Idem ja" ustala sam I stavila ranac koji je imao par knjiga i privezak crne boje, ali odjednom me bas Jimin uhvati za privezak.
Jimin: "Gde ces"? zasto me on to pita.
Ja: "Necu da smetam" bilo mi je neprijatno zbog situacije.
Hobi: "Sedi tu" spustio me je pored Jimina ponovo I krenuo da igra bez ikakvih problema.
Uzivala sam gledajuci prasinu sa poda koju bi podigao svaki put kad noge pomeri malo vise udesno, zvuk parketa, ta skripa mi se uvukla u usi, miris drveta isto, jedino sto sam gledala je njegov pokret kukova, noge koje su bile tako lagane i kosa koja je vijorila u vazduhu kad god bi skocio, ne moze se sakriti da sam ga gledala sanjlacki, zaljubljeno.
Svaki moj pogled bio je metar dalje realnosti, ali jasno se videlo da me upravo iz tog coska odmerava osoba koja tvrdi da se jutros nismo sreli. Ostar pogled, tama u njemu, davanje razloga da se uplasim i zapitam "zasto" ponekada bi blago glavu pomerila ka njemu da vidim da li me gleda, ali bi mu pogled brzo pao na telefon.
-vece 9 sati-
"Mozes da podjes sa Jiminom" viknuo je dok se penjao uz stepenice Hobi.
"Da... ovaj, svakako" rekla sam jer nisam zelela da ga pogledam a ne da idem sa njim.
"Javi mi dal si stigla" dotrcao je do mene i poljubio mi blago hladan obraz, mokrim usnama.
"Hocu, moram da zurim, Yuri me ceka" namrsteno sam ga pogledala, ali ne zato sto me Yuri ceka nego zato sto ne zelim da odem.
Nastavice se
Anna

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now