Nasmejala sam se, znajuci da uziva. Odjednom sam se odvojila od njega i uhvatila ga za kais, cvrstu kozu koja je drzala crne pantalone, snazno je zabacio glavu nazad. "Sta hahaha"? pogledala sam ga i stala. Videla se zategnutost pantalona i zelja za dodirima. "Brza si" uhvatio me je za ledja I samo ustao. Spustio je nezno ruke na moju zadnjicu i jace mi ugrizao usnu. Ponovo sam preterala, mada u ovome nema preterivanja, gurnula sam ga nazad, tako da je seo na plocice. Ponovo sam krenula do njegovog kaisa. Cuo se jasno jauk I uzitak ali mi je ponovo zaustavio ruke, uhvativsi mi zglob I zaustavljajuci ga bas tu "Dodji" povukao mi je zglob sa prepona i uveo me u sobu pored, ovog puta me je on gurnuo na krevet, posteljina istog mirisa, mekoca istog duseka, miris njegove kosulje. Stao je kolenima iznad mene, odrzavajuci ravnotezu
Krenula sam ka njemu ali mi nije dao, jasno bi polozio šaku na moje grudi i drzao me za krevet. Pocepao je tanak crni unihop, koji se rasparao u koncice otkopcao suknju, bez da je skida. "Ne" rekla sam mu duboko. "Sta ne hahaha"? videla se zelja i teznja za svim, miris koze mu je usao u nozdrve i znala sam da nema stajanja. "Ja sam prva pocela" nasmejala sam mu se, dok sam mekane laktove naslanjala u dubinu duseka. "Jel si sigurna" njegova ruka mi je presla preko vesa a laktovi su me samo izdali i bacili unazad. Znala sam da cu se boriti za dominantnost sa njim, ali ako nisam uspela u poljubcu, nisam imala sanse ni sad. Pratio je moju reakciju, dok sam gledala uporno u njegov stomak, virio mu je donji ves iz farmerki sto me je ponovo nateralo da ustanem, ali kako sam se pridigla uhvatio mi je gornji deo vesa i samo otkopcao, ostala sam bez daha, bez vlaznosti u ustima, grlo mi je bilo suvo, a nervoza je pocela tiho da se penje uz moja ledja, vodeci strah i najezenost sa sobom. Nije mi ovo prvi put u svemu, ali ja sam uvek bila soft u ovome, moj prvi decko nije ni znao sta radi, tako da sam sa razlogom osecala strah. Kada je pustio, svilene i cipkaste kopce na vesu pogledala sam mu lice, osecaj je bio bolji od uzitka, a moje prljave misli mi nisu izlazile iz glave, uporno sam..
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...