11 DEO

92 9 5
                                    


Sta ti je"? pomerala sam ruku od njega. "Jel si se ikada zapitala zasto ti tata brani da izlazis sama? Zasto se tvoja mama svadja sa njim svaki dan, a on uporno ima napade besa. Jel si se pitala zasto ti je sklanjao I krio papire? Zasto se plasio kad god bi prisla vatri"? zglob je postajao sve tamniji i plavlji. "Sta pricas ti"? gledala sam ga sa polu suzavim ocima. "Kada imas cvet, najbitnije je da ga cuvas da ga ne uniste, jer si predhodno ti unistio celu bastu tih ruza, spalio ih to temelja oduzeo im korenje, oduzeo im lisce i zauvek zatvorio nebo i vazduh za njih" iste sekunde shvatila sam sta je hteo da mi kaze, iste sekunde sam shvatila da sam nekim delom ja kriva za sve sto se njemu desilo, nije ni cudo kako sam saznala za njegov slucaj, svi ti papiri? Slika one zene I tate? To je njegova mama? Fotografije, pocepane brosure ispisane crvenim markerom i novine isecene na komade?
"Ja......nisam znala" dodala bih uz suze. "Zasto places" hladno je odgovorio dok mu je kosa padala na celo. "Izvini" suze su se gusile jos vise. Nisam mogla da verujem, prica se konacno sklopila. Nehumanost moga oca ubila je poslednji zrak sunca koji je hranio njegovu bastu ruza. "Za sta? Sto su umrli? Zapaljeni? Sto su vristala iz sobe i sto im je deblo puno plamena lezalo na kicmi? Ne treba da ti bude zao" hladno bez emocija kao da se vracao na ono staro. "Znas... tvoj otac je imao aferu sa mojom mamom, tata je jedno vece kada je mene i Niu doveo iz skole i saznao, sedela je u restoranu sa njim, pila najskuplji sampanjac i uzivala u drustvu te osobe. Moj tata je sve saznao ali se pravio i trpeo zarad nas, zarad Nie bar, bila je jos mala.... " Tada sam se samo zacudila." Nia"? I pogledala ga ponovo. "Da moja jadna majka ju je nazvala tako nakon sto je tvoj otac dobio prvo dete, tvoju sestru, isto se zovu, namerno je htela da mu se osveti i vrati" suza je napustila svoj dom. "Nakon te vecere, moji su se gadno posvadjali, a moj otac je majci ponudio ogromnu sumu samo da ostanu zajedno zbog nas, na sta je naravno ona pristala, bez ljubavi i bez paznje bez icega, bes je preovladao. Ustao je i naslonio se na krevet."
Nastavice se
Anna

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now