Okrenuvsi se ka njemu, shvatila sam da cita pa sam mu otrgla iz ruke. "To je moje" strpala sam papiric, malog formata u zadnji dzep. "Kazem pogresan smer" vratio je svoje ruke u dzepove. "Hvala" pogledala sam ga popreko, trazeci jedan dobar razlog da ne krenem da vristim ili bezim od njega.
Iako sam se okrenula da idem i znala da je pogresan smer u sebi sam se bojala kako da se vratim pa sam se ipak okrenula ka njemu da pitam. "Gde treba da idem"? sklanjala sam kosu sa usana koje su bile namazane, providnim, jagoda ukusom sjaja. "Tamo" okrenuo se i pokazao mi prstom na stanicu. "Pa tu sam i sada" nespretno odgovorim, jer me iskreno i ne zanima gde sam. "Predji ulicu" rekao mi je taj, sada vec hrapaviji glas. Nisam se ovoga puta zahvalila, pogledala sam ga poslednji put, u nadi da ce i biti tako, pogledala ulicu i brzo je presla, vracajuci slusalice u usi. "Pa dobro" on je rekao sebi izvadivsi iz dzepa jos jedan papir koji je meni tada ispao, pogledavši ga samo se namsejao. "Srescemo se mi opet" zguzvao je papir i bacio ga na hladniji beton, mracne boje i okrenuo se u kontra smeru. "Jezivo" rekla sam kroz blagi uzdah koji je trebao da me ohrabri, ubrzo sam videla stanicu i autobus u istom smeru i potrcala za njim, misli koje su se krile duboku u meni, naterala su me da se okrenem poslednji put, dok mi je rep kose udarao crven hladan i grub obraz od vetra, videla sam ga, kako nemo stoji, kao senka koja slusa tisinu na istom mestu, pogled uperen u mene i po ulasku onaj smeh na koji bih samo odgovorila "Molim te nemoj"
"Jel si blizu" stigla mi je poruka, koja me je i uplasila. "Usla sam u autobus, tu sam za 15 minuta, pokrivaj me" kucala sam nespretno slova, greseci na svake 2 reci I gutajuci po jedno slovo.
Uporno sam gledala svoje papire, brojala sam letke, beleske i primetila da mi fali jedna ceduljica. "Ne, nije valjda ispala" meskoljila sam se u autobusu punom ljudi, sto im je i smetalo. "Izvinite" promuklo od neke nervoze sam dodala zeni u belom mantilu sa par pera koja su virila iz jeftine jakne. "Izvinite" dodala bi i coveku koji je stajao tik uz mene, jer bi...
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...