UVOD
Ičin
U dubini moga srca nalazi se velika ljubav i molitva za ovo neprocjenjivo bogatstvo koje mi je darovano kada sam dobio tebe. Ne možeš vidjeti ono što osjetiš i što dolazi do tebe preko dalekih puteva otkucaja srca". Mislim da je Twain znao za ljubav, cim je bas ovakvo pismo posvetio Olivi-i. Citala sam kraj nove knjige, on odlazi a ona ostaje, citajuci pismo. A ja? Sta je sa mnom? Rodjena sam kao osoba koja ne veruje u ljubav, jer da ona postoji, postojali bi i ljudi. Danas oni koji zive I udisu ovaj vazduh su samo "osobe". Mislim da sam malo preterala i da gledam sve sa matematicke strane. Obicno mi kazu "Ljubav je kada ti je sreca druge osobe vaznija od svoje" umm, ne, ne privlaci me ta recenica, jer svako treba da bude ispunjen, da nekada u zivotu stavi sebe na prvo mesto. U tim godinama nisam shvatala poentu te recenice, sve dok nisam srela osobu, njega, koji me je namerno zakačio ramenom cuvsi moju recenicu "Ne, ja ne verujem u to" tada? Tog 7. septembra, je pocelo sve, a njegov odgovor sa osmehom, nekim psihopatskim, bio je "To? To nije" to" nego ljubav " prosavsi pored mene bio je poslednji put kada sam ga videla, bar sam tako mislila, u nadi da ce mi neko pokazati ljubav, dobila sam onu psihopatska stranu toga, muceci samu sebe, njim. Uspeo je da mi prvi put pomuti misli, uspeo je da me povredi, da mi uzme sve, ali moja poslednja recenica njemu uvek je bila "ali ja te volim" kada sam shvatila sustinu I tu stranu price, zgadio mi se, zelela sam da odem, plasila sam se, upravo njega, nisam ga gledala. Toga dana, zadivila me je smelosti decka sa ulice, koji mi se jasno suprotstavio, mislim da bih ostala mirna da sam dobila samo odgovor, ali nakon svega, konacno me je ista osoba ubedila u suprotno.Iznova i iznova sam se zaljubljivala u njega, a on je konacno dobio opkladu, a sa njom i devojku. Bezala sam od njega, krila se, plakala sam, vredjala sam ga, gadio mi se, nisam ga smela pogledati, ali znate sta sam na kraju uradila? Samo sam ostala, ostala sa njim. Ljudi kazu da sam zarobljena, povredjena, naterana na sve, ali uticaj tog bica je probudio ono "necu da odem od tebe" u meni.
𝗔𝗻𝗻𝗮
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...