"Jer se sledeci put necu kontrolisati" istog momenta sam progutala knedlu i trepnula vise puta. To njegove "necu kontrolisem" za mene znaci previse stvari. Ali po pogledu na pantalone koje su itekako postale uske u momentu sam shvatila o cemu prica. "Ja..."tada me je prekinuo sa jos jacom dozom nervoze." Ne ti nista"podigao je glas. "Htela sam do toaleta" zavrsila sam recenicu kojoj se nije ni nadao. Tada je shvatio da misli previse i brzo me odvezao sklonivsi se od mene. "Hvala" rekla sam sa pogledom. "Ne pomisljaj ni na sta" zadrzao mi je ruku. "Okej" dodala bih tiho i krenula niz hodnik, ponovo je bio mrak i ponovo sam se vracala na onaj dan kada me je samo tako bezdusno pokupio sa ulice, zakljucao i oduzeo mi slobodu, svetlo se palilo I glasilo, primetila sam da sijalica ne radi. Strah mi je usadjen jos od prekjuče od njega i vise ne izlazi iz mene. "NE, NE NE MOLIM TE" osetila sam ruku na ramenu i samo cucnula u cosak. "Ja sam, ustani" pogledao me je preko ruku moje glave ali sam odmakla sva u strahu. Snazno mi je uhvatio kolena i podigao me je na nogama. "Sta ti je" okretala sam se okolo i refleksno sam ga samo zagrlila odjednom, tako da sam sakom stiskala njegov vrat. On se nije mrdao, a ja sam disanje ubrzala. "Ej, ej" pogled mi se gubio a glava mi je uporno usla u njegove grudi da se sakrijem. "Sta ti je" uhvatio je to koscato lice i cvrsto mi zaustavio histerisanje. "STANI" prestale su da mi se kolutaju oci i pogledala sam ga. "Polako..." nezno je dodao dok sam tresla ruke. Nezno sam ih spustila sa trzavicom oko njegovog struka i samo nalegla glavu na njegove grudi. On mi je stavio ruku preko uveta a drugu preko ledja, plakala sam bez stajanja, suze su se nakupile ponovo, zacenjivala sam se kao malo dete i upijala sam njegovu majicu da obrisem lice. "Ne mogu" saptala sam kroz suze. "Polako, prestalo je" tesio me je a da nisam znala zasto, spojila sam svoje ruke oko njega kako bi prestale da se tresu. Miris njegove bele majice mi je prijao. Krenuo je da se odvoji, da krene. "Ajde" dodao bi nesigurno dok je sklonio ruke sa mene, ali sam ga jos vise...
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...