Ne, to nije poenta, samo trazi ono sto ona hoce, zar ne vidis" brzo je otvarao usta i pricao naporno. Shvatila sam ja to odavno ali nisam htela da sebi priznam, uzdahnula bi na sve to i samo usla u skolu. "Izvini, vidimo se veceras" potapsao mi je rame I otisao na cas.
"Nemoj da se ljutis" sustigla sam je i naslonila glavu na njeno rame. "Okej sam" dodala bi svaki put kada je bila opasno ljuta.
-5 pm-
"Ajdeeeee" prosao je upravo Hobi, uhvativsi mi ruku. "Cekaj, gde zurimo" potrcala sam za njim. "A Yuri"? dodala bi mu dok smo se udaljavali od skole. "Ona smara" nasmejao se. Bila sam kod njega par puta, pogotovo kad smo bili zajedno, voleo je da ga uvek neko gleda dok vezba, navikao je i prija mu.
"Idem da operem ruke" spustila sam torbu na pod i izula se na ulazu njegove kuce. "A dobro" skinuo je duks i otisoa po majicu. "Cekam te dole" povikao je iz sobe, jer sam samo cula bljesak vode na mojim prljavim rukama.
Kada sam zavrsila, cula sam muziku, ugasila sam slavinu, obrisala ruke od njegov peskir i krenula niz stepenice odakle se cula muzika. Kucnula sam na vrata ali se nista nije culo, nisam smela da udjem pa sam kucnula jos jednom. "Ne cuje" dodala bih sebi stavljajuci ruku na hladna vrata, kada sam provirila videla sam Hobija kako plese, kao i uvek, kao od malena I onda kad smo bili zajedno, savrsen je u tome sto radi, jer to radi bas zato sto voli. Cim me je video rekao mi je da udjem sto sam I uradila. Ali odmah na ulazu, video me je jos neko, momak koji je sedeo u cosku i samo me gledao, bez prestanka. "Ko je ovo" nisam lepo mogla da vidim od mraka i pricala sam to u sebi. "Dobro je, sedi tamo" pokazao mi je i krenuo ka muzici. Pogledavši taman kutak u kome vidim 2 bele patike, kosicu plave boje i 2 crna bisera koja gledaju iz tame i samo se ona sjaje i vide. "Gde"? zbunjeno i uplaseno sam ga pogledala I moj pogled mu je jasno govorio "Ne, ne zelim tamo" ali on bi mi uz uzdahe od zamora samo rekao "Pored Jimina" pustio je muziku. Korak mi se zaustavio, ruke su se nasle kod usta, ostala sam sokirana.
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...