"Prekini" pogledao me je drzeci moja ramena, ali nisam htela. Tada je samo ustao, povukao beli rukav i uzeo novu glumicu za kosu koja mu je ostala otisnuta na zglobu i koja mu je zaustavljala protok krvi. Krenuo je licem na moje i refleksno sam ponovo krenula da placem da bi mu pokazala koliko ga se plasim I koliko ovo ne zelim. Njegove grudi nasle su se blizu mog nosa, osetila sam taj muski prijatan miris, osetila sam svezinu bele kosulje, zbica(najduza kost u ruci) ruke mi je pipala usi i odjednom sam osetila kako mi pramenovi nestaju sa lica, pokupio mi je kosu i tako naslonjen na mene, vezivao je spretno u rep. Tresla sam se i zaustavila sam svaki govor koji je bio nevidilj. "Necu ti nista" saptao bi dok bi vezivo kosu, muceci se da provuce prste kroz gumicu,u ocima je mogao da vidi svoj odraz, jer je kap prelila casu. Seo je ponovo sa uzadhom, dodirnuvsi svoja kolena i pogledao me je, ali sam ponovo pomerila pogled. "Ne zelis da me pogledas"? rekao je nezno ali ozbiljno. "Plasis se" nagovestio mi je to kao da vec ne znam. "Slusaj" sagnuo se da mi uhvati pogled ali nisam zelela da bude njegov. Tada mi okrene rukama glavu, tako da me malo zakaci noktom. "Slusaj me" zaustavio se kada je ugledao upravo ta dva klikera kako nemo posmatraju njegova dva. Kuglica se klatila, trazeci odgovore i svaki put kada bi snop trepavica prekrio i zatvorio more, suze koje su suvisne u tom moru padale bi niz vodopad lica, kvaseci zemlju. "Sklonicu ti ovo" pipnuo mi je usne preko crne lepljive trake. "Ali ne smes da vristis" nije skidao pogled sa mojega. Nisam isprava htela da ga gledam, ali oci su me privukle, shvatila sam da sam godine potrošila istrazivajuci o njemu, shvatila sam da mozda nisam upravu i da nije dobar, da se nije popravio. Rukama bi nezno potkacio vrh trake, tako da mu jagodice ostanu lepljive, neznim pokretom na desno sklonio bi traku, a time meni otkljucao vrata. Iskreno me nije zanimalo, krenula sam da vicem sve glasnije i glasnije, otela sam svome telu poslednju energiju koju je imalo toga dana i bezuspešno ponavljala uz pauze i jecanje "UPOMOC, BILO KO, MOLIM VAS POMOZITE MI"
Nastavice seAnna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...