12 DEO

125 10 3
                                    


Provukao je ruku ispod lista i osetio nesto mokro, kada ju je ponovo vratio shvatio je da su mi unihopke potopljene krvlju. "Sta je ovo" gledao me je dok je mirisao krv. "Pustiii" tiho sam jecala uz mali plac. "Zasto mi nisi rekla" ljuto mi je okrenuo nogu. "ZASTO BI TEBI REKLA"? bol je proizveo strah. "Okreni se" gledao je ljuto, kao da se znamo kao da se plasi za mene. "Molim"? sa nekim laznjakom sam pogledala. "Rekao sam..." dotakao je moje noge, butine i okrenu me na stomak. "....da se okrenes" lezala sam tako sto mi je pritiskao noge. "Nemoj" pokusala sam rukama da ga dohvatim ali nisam mogla. "Prekini" rekao je tiho ali nervozno. Pocepao je deo unihopki. U momentu kada sam opet krenula da pricam, samo je pincetom snazno izvukao komad stakla velicine čepa. "Ummmmmmm" stavila sam ruku preko usta i uporno vikala u nju, drzeci glavu na pločicama koje su bile ledene i mokre. "Evo ga" zadihano je pogledao staklo i setio se kako je i dospelo u nogu. Par puta sam udarila rukom od plocice I nisam mogla da ustanem. Gledao me je sa ledja, kako pokusavam da suzdrzim svaki bol. Osetila sam peckanje ali posle onoga nista vise nije bolelo. "Gotovo je" pustio me je i skinuo rukavicu za ruke. "Ustani" rekao je dok sam idalje lezala na pločicama sa rukom ispod cela. Nezno sam povlacila nogu ka gore i pokusala da se pomerim. Zadržala sam se za kadu koja je bila klizava I bez razloga sam opet pocela da placem. "Sta ti je"? ponovo je bio uplasen, vukla sam telo i kukove do ivice i naslonila glavu na ivicu kade. "Zasto places"? dodao bi dok mi je dirao kolena. "Ja hocu kuci....molim te" suze su se slivale na polu mokru odecu dok sam pomalo prljavim ali i krvavim rukama drzala belu hladnu podlogu na kojoj sam bila naslonjena. Grudni kos mi je igrao uz ritam srca koje je uporno preskakalo. Jecaji su bili sve glasniji. "Zasto mi ovo radis" otvorila sam oci sa natopljenom slanom vodom punom bola. Jimin je samo odmakao glavom, oblizao usta i uhvatio se za glavu. "Molim te.... ja ne mogu vise" pricala sam to samo da mu stavim do znanja kako ja nisam vise njegova igricka. "Jel cujes..." okrenuo mi je ledja. "STA PONOVO BEZIS"
Nastavice se
Anna

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now