"Zar nisam cula to ime? Zar mi nije jasno poznato? Jimin? Park Jimin? Momak iz nesrece? Momak koji mi je pricom pomutio razum, misli?" pocela sam da se priblizavam, ali osetila sam samo kao da prilazim cudovistu, osetila sam kako bi me nesto iz tog mraka samo scepalo, jedino sto bi videla jeste treptaj, gasenje tog sjaja u ocima. Kada se približio na svetlost, videla sam ko je. Momak sa stanice, momak sa mojih papira, momak iz moje svesti, snova i nocnih mora. "Sta" pokusala sam da prodjem ali nisam mogla. "Izgubila si se" dodao bi mi smesuci se I krijuci taj smeh ispod bele kosulje. "Ja?.....ne ovaj..." ponovo prica isto, ponovo me isto gleda, zasto je toliko jeziv.
"Ma salim se samo sedi" cek, cek, cek, moram da se vratim, citiram.
"Ma salim se samo sedi" ovo je obrt za 360 stepeni, da li umisljam sta je ovo. Tada Hobi zaustavi muziku. "Sta je sad" brisao bi mokro cela i vrhove kose. "Nista nije, tvoja drugarica me se plasi" nasmejao se kroz zube.
"Sta? Hahahaha plasis se Jimina"? pogledao je sada mene, a ja sam htela takvu samarcinu da zalepim ovom liku, osobi, coveku sta je vec.
"Plasim? Cega? Zasto bi se plasila? Osim toga spopao si me danas" tada Jimin namerno prasne od smeha.
"Hahaha, ja tebe? Ne znam ni ko si, uostalom imam devojku" Hobi samo promrda glavu.
"Znam ja da ti nedostajem, ali ne znam zasto umisljas momke" dodao bi kao bezobraznu salu. "Jel se vi salite sa mnom? Nisam luda... videla sam ga danas I PITAO ME JE ISTO" ustala sam odmah.
"Sta sam te pitao" gledao me je sa poda, prekrstivsi ruke.
"Da li sam se izgubila? To si me pitao 100 puta"
Hobi- "Sta ti jee hahahah, uzivaj, prvi put ga vidis" stvarno? Nisam luda, znam da sam ga videla, uostalom, pa tako je, oziljak.
Jimin- "Sta radis to"? sklanajo mi je ruke sa njegove glave.
Ja- "Skloni ruke" pokusavala sam da mu pomerim kosu.
Hobi- "Ej, ej, ej pusti ga, pa sta ti je" bili su zbunjeni, a ja jos vise, jer ne znam da li sam upravo napravila bezazlenu situaciju, ili se oni zezaju.
Ja- "Ja....izvini,pomesala sam te sa nekim"
zasto mi on upravo seče nit misli iz glave, pa srela sam...
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...