Kada je pustio, svilene i cipkaste kopce na vesu pogledala sam mu lice, osecaj je bio bolji od uzitka, a moje prljave misli mi nisu izlazile iz glave, uporno sam stenjala njegovo ime u glavi, zeleci samo da uradi ono sto zelim. Pustio mi je kosu koja je visila na gumici koju je on stavio i pramenovi polu mokri su pali na moje toplo rame, koje nije imalo brtele vesa. Stavila sam ruke na njegove kukove blizu kaisa i vesa, a on mi je podigao glavu u sitan poljubac, najvise sam volela igru sa jezikom, jer svaki put kada bi presao preko mog osetila bi ponovo leptirice koji bi pucali u sitne doze adrenalina. Kada se odvojio od mene uzeo me je za butine i samo povukao dole, tako da sam golim ledjima sada osetila mekani pokrivac, krenuo je da otkopca suknju ali sam mu uhvatila ruku. Pogledavši me video je strah koji nije ocekivao. "Zar ne zelis"? pitao je tiho gledajuci me i zamajavajici dok moja ruka lezi na njegovoj i otkopcava suknju. "Ko je rekao da ne zelim" Nisam bila soft osoba, samo ideja da ce bas on to da uradi bila je nezamisliva. "Cujem ti misli, cujem kako zelis ovo" rekao je dok je spustao glavu, ljubeci mi stomak, zadrzao se na levoj strane uzimajuci kozu zubima, sisajuci je samo da ostane trag, oci su mi bile blago zatvorene i jecaji su se culi ali skroz tiho, koza je bila bela, sada vec crvena od ugriza. "Ne cujem te" saptao mi je dok je ljubio stomak, zavukao je ruku ispod suknje koju nije skinuo, dosao je prstima do veša. "Zar vec" pogledao je blagim, nezdravim pogledom. "Samo nastavi" dodala bih uz par krupnih reci koje su me gusile. Koza mu je bila ugrejana od moje I sakom je prelazio po butini. Osetila sam koncic koji je bio rašiven kako se spusta niz moje noge a njegova ruka ostatak baca pored kreveta. Glava mu je uporno bila na mom stomaku, mirisao je liniju od grudi do prepona. Uporno bih desnom rukom drzala usne i pravila nasu muziku u tami, ali njegova dominantna figura mi je upravo to branila. "Ne, ovako" spustio mi je ruku i zavukao glavu izmedju mojih nogu. Telo se zgrcilo u tami punoj prasine koja je lebdela I cinila mi se sve krupnijom.
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...