Nisam mogla vise da se kontrolisem da izdrzim, zadovoljavala sam ga zvukovima koje je sam hteo, cineci ga upornijim na sve. "Samo...j-jos..j-os..... malo. Pretekao bi me u obaranju tisine. Ubrzavsi pokrete u jednom momentu sam osetila samo kako je stao I brzo se pomerio od mene. Pao je umornim pogledom na moje grudi, smejuci se i ljubeci nezno moj stomak. Disao je tesko a ja sam stomakom pomerala njegovu glavu ne dolazeci do vazduha. "Ahhhh dostaaa" nasmejala sam se okrenuvsi glavu na stranu ali mi je drzao kukove. "Dosta"? popeo se do mene drzeci mi cvrsto ruke. "Daaa hahaha ne mogu vise" naglo sam se smejala. Nasmesivsi mi se samo me je nezno poljubio u obraz. "Sta je bilo"? pitala sam umirujuci svoj smeh. "Nista, samo te gledam" sve vise mi je stiskao ruke. "Gledas? Jel sve okej"? nezno sam ga gledala sa polu zatvorenim kapcima od smeha. "Da......da sve je u redu"
nista nije bilo u redu, tajnovit glas, zaostajanje vazduha da iskaze reci i pauze izmedju njih govorile su kako nista nije u redu. "I"? savila sam prste do njegove sake, samo da ga pipnem. "Sta i"? Dodao bi zaludjenim pogledom i izgubljenoscu. "Hocemo li ovako do sutra"? pokusala sam da ustanem. "Stani, samo jos malo" gledao je ocima svaki kutak mog lica. Zenica mu je setala po oku trazeci samo sto vise da vidi. "Posle ovoga nista nece biti isto jel znas" vratio mi je tuzan izraz lica. "Sta? Kako mislis nece biti isto" pustio mi je ruke i ustala sam tako da je on ostao da sedi na mojim kolenima. "Sta pricas"? zabrinuto sam spustila glavu. "Volim te" rekao je to tek tako, odjednom, kao da je ovo nista, prijalo je, zvuk i svako slovo nezno i polako su putovali kroz usni kanal i bas kao sto sam i predpostavila stala su na raskrsnici. "Ti.... ti me sta"? nadahnut osmeh pun soka ga je udario. "Volim, volim te" sada su te reci skrenule sa raskrsnice, nisu otisle do mozga, trazile su put do srca. "Ja.... umm" nasmejao mi se tik uz facu. "Ti umm hahaha, sta"? dodao je. I vratio me na krevet, kosa mi je leprsavo padala preko ramena a ruke mi je ponovo uhvatio. "Ne, ne znammm" totalno zbunjeno kao da nisam znala gde sam, migoljila bi se...
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...