1 DEO

127 10 2
                                    


...jezik mi je prosao do njegovih vlaznih usana i on je samo otvorio usta i malo se nasmejao uzevsi ga usnama. Pustio mi je zglob i odmah sam ga uhvatila za obraze, drzeci crvsto, pomerala sam se malo do njega, stavila sam mu ruke blizu V lina odmah na butine i odgurnula se rukum da sednem kod njega. Ruke su se uporno igrale sa kosom koja je mirisala na nesto moje, upila sam njegov miris cineci ga meni vec poznatim, prsti su mi zapinjali kroz par pramenove koje sam ponekad namerno I cupkala. Stavio je ruke nisko, na moja ledja, a zatim ih pomerio na struk. Zadihano sam se odvojila kako bi okrenula glavu ali je on stao. "Ne" rekla sam mu tiho. "Ne"? toliko je postovao tu bitnu odluku, nije zeleo nista vise dok ja ne kazem svesno sta zelim. Pogledavši me samo je nastavio isto, toliko sam ga zelela, obasipala sam ga poljubcima I neznostima da mi nije bilo bitno sta se sada desava. "Pratim te...." ponovo je rekao dok sam mu uporno ljubila donju usnu. "Sta"? dotakla sam ga nosem i stavila ruke preko njegovih usiju. "Od kada su me optuzili da sam ih ubio, od kada si se onog dana pojavila u bolnici"
-flash back-
Ja- "Izvinite treba mi doktor Chen" rekla sam sa crvenim obrazima i hladnim dahom.
"Doktor Chen? Sta ce vam on? On je na trecem spratu, zabranjenom odeljku"? Rekla je zena dok je sa crvenicama na rukama cistila dvoriste bolnice.
Ja: "Da znam, potreban mi je karton jednog pacijenta" rekla bih fino.
"Sta ce vama to" namsejala se ruzno I nastavila da cisti, bilo mi je neprijatno, tako da sam samo usla bez pozdrava. "Gde mi je papir sad" slagala sam fascikle i knjige koje sam uporno nosila sa sobom. "Zadrzite lift, molim Vas" rekao je covek obucen u belom, znala sam da je doktor. Prostoriju lifta ispunjavala je tisina pa sam odlucila da je prekinem. "Umm, da ne znate mozda gde mogu da pronadjem doktora Chena"? poceskala sam glavu i nasmejala mu se, bio je mlad, ne mlad za mene ali lep covek u svojim 30.
"Da znam ga" dodelio mi je osmeh i pomerio se do mene. "Znate ga? Odlicno..." prekinuo mi je radost. "Ja sam doktor Chen hahaha, sta te dovodi ovde" stavio je ruke u...
Nastavice se
Anna

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now