"NE, NEMOJ PUSTI ME" na poslednje slogove reci prekrio mi je usta, a onda su se recenice pretvorile u mumlanje puno zvukova. Oko ociju sam imala crnilo od sminke koju su rusile suze. "Prekini, idem da ti donesem vode, nisi je bila 8 sati" zatvorio je iscrpljeno vrata. Nije prosao ni sekund vratio se sa sivo sjajnom bocicom vodom. "Dacu ti vode, nemoj da je pljunes" strogo me je gledao sa zudnjom. "Jel cujes" samo sam klimnula glavom nakon toga, uhvatio mi je potiljak sa rukom koja je bila topla i suva, nagnuo je otvor na moja suva usta, koja su bila bleda i ispucala od previse vazduha. Glava mi je pala u njegovu saku, unazad i usne uzurbano uhvatile otvor na flasici i vukle sav vazduh iznutra kako bi voda dosla do usana. "Polako" dodao bi dok je gledao moje halapljivo ponasanje. Povukla sam sto veci gutljaj koji bi ispunio prazninu u organizmu. Izvukao mi je ubrzo okrugli cep i stavio flasicu u dzep. "Amm jos" dodala bi nespretno sa velikim disanjem jer sam gubila vazduh dok sam pila vodu, ne uzimajuci ga uopste. "Dosta ti je, ako zelis u toalet kazi samo" preneo je flasicu u ruke i krenuo je prema svetlu. "Piski mi se" namerno sam mu bas tako rekla I on se okrenuo. "Sta"? namerno je to radio samo kako bi pricala. "Zelim u toalet" rekla bih ovoga puta normalno. Ustima je coktao I prevrnuo ocima i samim tim u zaletu mi prisao, povuci vazduhom i brzinom svoj miris koji me je udario i koje je moje telo upilo. Sagnuo se dovoljno da nam se obrazi sudaraju kako bi mi odvezao ruke. Osetila sam one najsvetlije i najmanje dlačice na licu, nesvesno sam obrisala svoj obraz o njegov sa zatvorenim ocima i on je stao da me odvezuje. "Sta radis to" pogledao me je u cudu sa malo nervoze i uzbudjenja. "Nista.... Izvini, zamislila sam se" branila sam sebe pustim i neumesnim lazima koje su bila najveca glupost. Osetila sam leptirice u stomaku od ovog monstruma a tek dodir tog toplog ali pak bledog obraza. "Zasto si to uradila" dodao je bledog pogleda sa crnim ocima. "Ja.....izvini"pognula bi glavu." Nemoj to vise da radis"dodao je naslonivsi se na stolicu. "Z-zasto" usudila sam se da nastavim razgovor koji za mene nije imao smisla.
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...