10 DEO

101 10 2
                                    


Ne, ali stvarno, nisam nista uradila" rasirila bih osmeh sa zatvorenim ustima. "U pravu si, nisi nista uradila, to je bilo dovoljno...." krenula sam taman da "provocira" i bockam mojim pitanjima ali je nastavio. "dovoljno je bilo samo da te gledam, da se divim, upijam sve to i ponovo sve pocinje ponovo" nonsalantno bi mi delio komplimente bez pogovora. "Tisina" stavila sam prst na usne. "Sta tisina"? otvorio bi oci i podigao glavu. "Tebi je potrebna tisina, neko ko cete slusati kad si najtisi I neko ko ce cutati kad I ti" uputila sam se sa njim u razgovor. "Dovoljno mi je ovo sto imam" prasnuo je u blagi neprijatan smeh koji bi puckao u usima. "Ali ti...." zaustavio je ponovo ono moje. "Ali sta ja? Nemam nista? Znam, ali to nista je ipak nesto" spustio je ruke pored tela na mekani jorgan. "Volis me"? smelo bih se približila uz njega, blizu njegove ruke. "Volim? Zar to nije mala rec za tebe" znao me je, videlo se to, svako njegovo pitanje pokrivalo je moje. "Mala? Nikada nisam razmisljala o tome bas tako" jos vise sam mu se približila. "sami smo na rođenju, sami smo tokom života i umiremo sami. Jedino uz pomoć ljubavi možemo da stvorimo iluziju, bar na momenat da nismo sami" pipnuo bi sakom moju ruku koja bi se nasla kod njega. "A ne plasis se ishoda? Smrti"? približila sam mali prst jos vise njemu, valjajuci se u postelji. "Smrti? Hahahaha oni koji duboko vole nikad ne ostare, ako i umru od starosti, umru mladi, uostalom naucio sam da zivim" pogledao me je kako bi se nasmejala. "Sto si tuzna"? pipnuo bi kozu blizu ociju i nezno prelazio prstima do vrata i tu se zaustavio. "Nisam tuzna, uplašena sam I..." ponovo me je njegovo nespretno delanje prekinulo. "Jel me mrzis"? pitao je, pogledala sam ga neprijatno, pogledala sam ga pomalo sa ljutnjom. "Mrzim? Zasto mislis da sam kontradiktorna, upravo sam.....ma zaboravi" krenula sam da se okrenem od njega ali me je uhvatio za ruku i vratio. "Jer sam ja tebe mrzeo" cvrsto me je gledao I stiskao zglob sve vise i vise. "Sta ti je"? pomerala sam ruku od njega. "Jel si se ikada zapitala zasto ti tata brani da izlazis sama? Zasto se tvoja mama svadja...
Nastavice se
Anna

 "𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋" Where stories live. Discover now