"Ne, ne znammm" totalno zbunjeno kao da nisam znala gde sam migoljila bi se nogama od nervoze. "Sad"? poljubio je istu stranu toplog obraza. "Ummm" toliko su me prijatno pogodile te dve reci od kojih sada nisam mogla da se odvojim, prisvojila sam ih za sebe i sada su moje. "Sada"? uz tisinu I moje ne odgovaranje poljubio je drugu stranu obraza. Cutala sam, gledala sam ga, samo sam to htela. Nije progovorio nista samo se nezno spustio do mojih usana i zaustavio se tu, bio je toliko blizu a ruke mi je drzao tako da ne mogu da ga pipnem I igrao sa sa svim. "Lepo mirisu" dodao je na sta bih odmah pocrvenela blago u predelu jagodica i spustila prste do njegovih šaka ponovo, pokušavajuci da ga uhvatim. "Reci" dodao je pipajuci donjom usnom samo malo moju. "I-i ja tebe" rekla sam? To sam upravo rekla? Rekla sam da ga volim? Vau, kako? Zasto? Ali najgora stvar mozda vama je, kako sam takvoj osobi to rekla?
"Znao sam" skocio je usnama zeljnim paznje na mene, ljubeci ih I drzeci moje ruke, zgrcila sam lice u predelu pogleda, htevsi samo da ga uhvatim za vrat ili da stavim prste u kosu i da ih grejem. Nezno ih je pustio I spusta je sake niz moju ruku sve do rebara nakon cega je samo zavukao ruku ispod mojih ledja, ali se odjednom odvojio od mene. "Ne, ne sad" dodala bih kada bih se taman zaigrala i opustila. "Hvala ti" legao je pored stavivsi ruke ispod glave. "Hvala? Za sta"? popela sam se gledajuci ga I drzeci se laktovima naslonjenim pored njega. "Za sta? Pa za sve" pogledao me je sa podignutim vratom kako bi video nezno bledo lice malo rumeno, cupavu kosu i gola ramena. "Nisam nista uradila hahaha" stavila bih ruke na lice kako bi izgledala sladje. "Ahhhh nemoj tako" brzo bi prosao noktima kroz kosu. "Sta sam sad uradila" mucile su me njegove reakcije. "Previse si slatka, nemoj to da radis" ponovo je uradio to, ponovo je dopustio da se osecam crveno, ali duboko u sebi lepo. "Mogu nesto da te pitam" gledala sam u svoje prste i vrtela kosu, dok je on zmurio na jastuku odmarajuci se. "Pitaj" otvorio je blago usta i sa hrapavim glasom izazvao jezu u meni. "Zasto si pobegao kada je nastao pozar"? cinilo mi se da ce se..
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...