...usta su mi se punila sopstvenim suzama u kojima bi se gusila, a cim bi moj prvi ton vikanja izasao, napustio sobu on bi svojom šakom stegnuo moje lice i prstima koji bi bili sklopljeni jedan preko drugog bez protoka vazduha, zapusio moja usta. "Rekao sam ti da ne vices" zarežao bi kroz zube, stiskajuci mi vilicu sto jace. Mahinalno sam pocela da mrdam glavu, gubeci vazduh sve vise i umirujuci korake koji su kao muzika postajali sve slabiji kada bi je neko isključio, kada su noge prestale da mi se mrdaju, oci sklapaju i glas nestaje, a glava pada pustio mi je usta, prelepivši ih ponovo novolepljivom trakom. Okrenuo mi je ledja I krenuo da ugasi svetlo. Pogledavši me, ruka se prisunjala do zida sa utikacem i soba je za tren bila ispunjena najgorim mrakom koji je ulivao strah u kosti. Ostala sam na sredini sobe na tvrdoj stolici, muceci svaki misic koji je pruzao potpir kostima. Nisam imala snage za bilo kakav jauk, ali strah se usunjao u moje uvo, vodeci nervozu do srca. Nisam imala sta da placem vise, sta da kazem i pokazem. Ostala sam da gledam sa polu otvorenim ocima tamu koja kao da je jela sve na meni.
-jutro-
"Jos si budna" usao je sasvim normalno u istoj odeci od juce, ali ponovo bih osetila novi miris, znaci da je odeca oprana I cista. Pitao je to hrapavim glasom, pogledavši u mene.
Crvenice oko ociju krasile su natecenu kozu ispod koja ih je drzala. Kapilar koji mi je pukao juce tek se sad video u ocima. Glava je lezala na mojim grudima i cutala sam sve vreme.
"Jel cujes" ljuto je dotrcao do mene i naglo mi podigao glavu, pogledavši me. Kada sam naglo trgla vrat sa vec crnom, obrusenom kozom, cupavom kosom preko lica i crvenicama preko ociju I nosa, fleka od plakanja i popucalih kapilara uplasila sam i njega. Momentalno mi je skinuo traku sa usta, nisam se borila, prvi put sam stala, nisam vikala, nisam ton ispustila niti progovorila. Kada mi je koza popucala od odlepljene trake, glava mi se trgnula I ponovo pala, kosti su mi bile toliko slabe da sam ih jedva drzala.
"Moras da jedes" krenuo je po stolicu, vukuci je seo je preko puta mene, stavivsi svoje noge..
Nastavice seAnna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...