Bas si lepa" zaustavio je svoju ruku i stavio je na naslon stolice. "Molim te, nemoj" tresla sam telo dok mi je glava gledala u pod, nijednom se nisam usudila da pogledam gore. Mozda cak i vise nego lepa" stavio je ruku na glavu, koja se tresla od straha. "Pogledaj me" rekao je sasvim nezno, dok je prstima koji su mirisali na breskve i koju cigaru, sklonio pramenove sa cela, koje je bilo prljavo od znoja i placa. "Pogledaj me" pocela sam da mu gestom glave govorim samo "Ne" ali osetila sam tenziju u kojoj se on ljutio. "Neces"? Pitao je sa vise uzdaha i stegnutom sakom, koja mi je u povratku pocupala par dlaka sa glave. Ali u strahu odmakla sam da ne zelim. "Onda ces ostati ovde" ustao je i samo izasao napolje, lupivsi vrata koja bi ponela vetar, koji bi mi lupio samar po vec suvom, ispucalom licu. Nastavila bih da placem suze koje sam cuvala samo za sebe, zabacila sam glavu pozadi i gledala u plafon, ispustajuci kapljice tog prepunog mora, koje vise nema ni obale ni peska. Zmurila sam u nadi da cu se probuditi negde drugde, u nadi da me tama vise nece napadati, u nadi da cu biti slobodna. Razmisljajuci o svemu, nisam osetila ni staklo u nozi, ni kapilar ni ruke koje su vec 2 dana vezane, ni stomak koji vapi za hranom ni krv kojoj treba voda, dva sata sam ponovo mucila sebe sa plakanjem bez prestanka, ali to je bilo jace od mene same, strah je pobedio, obuzeo me i preuzeo za sebe, nisam vise mogla. A nakon ta dva sata mucenja same sebe upravo je usao on, videvsi me na stolici mirnu sa otiskom ispod ociju od suza, kao trag aviona na nebu. "Hoces sad da me pogledas" pitao je sa stavom i cvrstim stojem pored vrata ne ulazeci unutra. Mahinalno sam pomerala glavu sa strane i opustila telo koje kao da umire. "Znaci neces"? dodao bi drugi put, ali vise ga nisam ni cula, a kamoli videla. Kada je video da cutim kao i uvek krenuo je ponovo da ugasi svetlo ali sam samo tiho rekla "Ne..." I zaustavila svojim uplasenum glasom njega. On se okrenuo i pogledao me stavivsi ruke u dzepove. "Stani" rekla sam ponovo u vecim mnogo vecim pauzama jer nisam mogla.
Krenuo je ka...
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...