A dajjj, kad cemo"? dodala mi je kad sam se odvojila, jer sam znala na sta misli. Yuri je moja devojka, zajedno smo 2 godine, ne znam osecam kao da sam sa njom jer mi treba uteha i "neko" a ne zato sto sam zaljubljena.
"Ne mozemo, nisam spremna" obukla sam duks i sela na svoj krevet. Ona je ustala i prisla. "Ali... zajedno smo 2 godine, nismo spavale nijednom" dotrcala je do mene i sela samo u donjem vesu u turski sed, naspram mene. "Yuri ne mogu, stvarno ne otezavaj mi" ne lazem da bi me nekada njena glatka koza uzbudila, ne kazem da me nije uzbudjivala, stalno bi gledala tu boju vesa i sklanjala misli. "Aaaa molim te" tada mi uzme knjigu. "Idalje citas o tome"? dodala je gledajuci korice. "Idi spavaj, sutra je skola" zatvorila sam knjige i gledala je. "Ne volis me zar ne"? Pitala je tuzno, uhvatila sam joj obraze i poljubila ponovo. "Volim te Yuri, ali umorna sam, ajde" legla sam i pokazala joj da legne do mene.
Prosto ne znam sta radim, nisam bas tako seksualno opredeljena, ali ona je bila tu kada niko nije, toliko smo se zblizile da mi se samo jednom desilo da mi je srce zaigralo kada je podvukla ruke kod mojih ledja I zagrlila me.
Jutro-
Probudila sam se pre Yuri, nisam mogla da je cekam, jer svaki put prebaci nogu preko mene i otezava mi da ustanem, prosto ne zelim da je povredim ali ne osecam se isto.
"Koliko je sati"? Promila je glavu dok sam oblacila pantalone. "Jos je rano spavaj" zavezivala sam kosu. "Ali skola..." valjala se po krevetu, sa uspavljujucim glasom. "Ja idem ranije, radim projekat" poljubila sam je u obraz i otrcala do druge sobe. Projekta? Naravno da ga nije bilo, istrazivala sam o momku sa dnevnika, iz svih clanaka, prosto je nestao, sta se sa njim desilo? Kako sam izlazila iz stana pozvala me je mama, uvek se brinula za mene, plasila se izuzetno gde sam i skoro plakala kad se ne bi javila. "E mama, idem u skolu ne brini se, zovem te posle" rekla sam drzeci telefon ramenom. "Dobro, javi mi se obavezno" bila je taman da prekine slusalicu. "Mama.... cekaj, a tata"? obuvala sam na izlazu cipele. "Nije nista ne brini, ajde da ne kasnis" naravno da nije bilo u redu..
𝗔𝗻𝗻𝗮
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...