Grubo kucanje na vratima uznemiravalo je moj um. "Tu su, ajde" usao je unutra i popeo mene na prozor. "POLICIJA, OTVORITE VRATA" ista najava provale komunalnih lica, lavina glasova i strah koji se sunjao kao zmija do linije zida i mojih nogu, jeza je zaokupirala moje telo. "Ne plasi se" drzao mi je glavu dok sam pokusavala da gledam dole. Vrata su nakon vike bila razvaljena u prasini lezala su mrtvo na podu polozena u ravan, cestice prasine cinele su vazduh u sobi koji nije bio menjan. "Sad" skocio je na stepenice ispod sprata. "Ne smem" vetar mi je sklanjao kosu i lepio majicu za telo. "Moras, ajde, uhvaticu te" drzao je otvorene ruke na spratu i spretno cekao mene. "Pascu, NE MOGU"! pocela sam da podizem ton na njega. Ali upravo dva komunalna lica su stala na prozor. "ENO IH" taj razglas bila je najgora stvar. "SKOCI" razdrao se kada sam u sekundi izgubila strah i napunila glavu adrenalinom, pala sam mu u ruke osetvsi bol u kukovima kako me je stegnuo, zmureci sam se oslanjala na njega i trpela vetrove samare. "Ajde" uhvatio mi je ruku i krenuo da bezi, vukuci me za njim, ostavljao mi je crvene tragove na rukama kako me ne bi pustio, a osecaj pomeranja kosti u zglobovima bio je zanemarljiv. "STOJTE, POLICIJA" uporno bi cula glasove ali nakon mog skoka culi su se zabrinjavajuci zvukovi koji su izazivali jos vecu napetost. Saplitala sam se od svoje noge, koje su bile bose, kamencici bi se zaglavili kod pete ali sada nisam imala vremena da razmisaljam o tome. Spustio nas je sa sprata stepenica, znao je to mesto kao da je oduvek tu ziveo, bacio je ranac na kraj i uporno mi ponavljao da ga nikako ne pustim. Smejala sam se u trenucima kada sam ga gledala kako trci kako se bori i kako me ne pusta. Zgazio je poslednji stepenik i ja za njim, zbog cega sam osetila velike, dlakave sake, kako me hvataju oko malog struka. Pocela sam da vristim, zenskim piskavim glasom drzeci njegovu ruku, kako me je osoba zaustavila vratio se i on, jer su nam ruke bile zasivene najjacim koncem. "NE, PUSTI ME" uporno sam bacala noge ali me je osoba podigla. "ENO IH DOLE, SPUSTI TE SE, PONAVLJAM SVIM JEDINICAMA SPUSTITE SE"
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...