Tvoj je"? ustala sam sa prekrstenim nogama i stala naspram njega gledajuci ga sa podignutim glavom. "Sad je tvoj, okreni se" uhvatio mi je ramena i okrenuo, sklonio je polu uvijenu kosu koja je sinoc bila vlazna. "Lepo ti stoji" dodao bi dok ga je gledao. "Odakle ti, prelepa je" hvatala sam privezak rukom i gledala u njega. "Kupio sam ga sestri onog dana za rodjendan..... Ali..... nije ga docekala, nisam uspeo da joj ga dam" tuzno sam ga pogledala, za razliku od njega ja sam pokazivala emocije i umirala iznutra. "Lav juuu" obgrlila bih ga rukama i stajala nepomicno dok bi on naslonio bradu na moju glavu i cupkao mi krajeve kose. Uvek bih uzivala u njegovom zagrljaju, dobila sam ih 100 najmanje za dvadeset cetiri sata. "Sta, sta je bilo"? odvojio me je pokazujuci prstom da cutim. "Stani tamo" rekao je nezno I pokazao mi da otvorim prozor. Bosim nogama priblizavao se prozoru koji je jedini imao rupu onaj sa koga je padala svetlost i davala zivot ovoj sobi. Uplašeno, golim nogama samo sa majicom dugom do kolena stala sam uza zid ne mrdajuci se." Moramo da idemo.... odmah" rekao je pogledavši me i drzeci ruku na drvenoj konstrukciji. "Sta? Da idemo? ZASTO"? dodala sam previse uplaseno. "Ne fuck, FUCK, nasli su nas" dotrcao je do kreveta i krenuo da pakuje par stvari u ranac. "Slusaj, slusaj" uhvatio mi je nervozno glavu dok sam nespretno panicila. "SLUSAJ ME" viknuo je na mene kako bi moj pogled usmerio ka njemu. "Moramo da idemo.... policija je dole.....dole..... dole su verovatno tvoji" rekao je to jako tesko, glas mu je primio najtamniji ton. "Ja cu prvi da krenem preko krova, ako..... ako ne budes iza mene razumecu" poljubio mi je celo, koje je pocelo da se preznojava. Pustio me je, pustio je te meke obraze koji od straha postaju hladni i otvorio je prozor, ali sam ga uhvatila za jaknu i povukla. "Idem sa tobom" dodala sam sa par suza, on me je vukao, iako to nije radio, iako me nije drzao vukao me je svojim bicem, ja sam njega oslobodila ali time sam postala i deo njega. Potajno sam uvek mastala da ga upoznam i saznam ko je, da dokazem sta je ispravno, da saznam sta ga progoni i zasto beži....
Nastavice se
Anna
YOU ARE READING
"𝑴𝒐𝒍𝒊𝒎 𝒕𝒆 𝒏𝒆𝒎𝒐𝒋"
Romance"𝗠𝗼𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗲 𝗻𝗲𝗺𝗼𝗷" 𝑇𝑖 𝑠𝑖 𝑎𝑟ℎ𝑖𝑡𝑒𝑘𝑡𝑎 𝑠𝑖𝑙𝑒, 𝑘𝑜𝑗𝑎 𝑧𝑒𝑙𝑖 𝑑𝑎 𝑣𝑖𝑑𝑖 𝑙𝑗𝑢𝑏𝑎𝑣. 𝐽𝑎? 𝐾𝑎𝑘𝑜 𝑘𝑎𝑧𝑢, 𝑗𝑎 𝑠𝑎𝑚 𝑘𝑎𝑜 𝑔𝑟𝑎𝑣𝑖𝑡𝑎𝑐𝑖𝑗𝑎. 𝑂𝑑𝑢𝑝𝑖𝑟𝑒𝑠 𝑚𝑖 𝑠𝑒 𝑘𝑎𝑜 𝑛𝑜𝑐𝑛𝑎 𝑚𝑜𝑟𝑎, 𝑣𝑟𝑎𝑡𝑖�...