Trzy dni później dostałam wypis, i mogłam iść do domu. Tiffany musiała zostać jeszcze parę dni, więc po mnie przyszła Liam. Obydwie byłyśmy trochę przygaszone przebywając w swoim towarzystwie. Znów widziałam w oczach Liam to dziwne spojrzenie.
Szybko pocałowałam ją w policzek. Była zmieszana tym co zrobiłam bo nigdy się tak nie witamy. Sama byłam zaskoczona tym co zrobiłam, ale co się stało to się nie odstanie.
Chwilę znów stałyśmy w bardzo niezręcznej ciszy, a próba podjęcia jakiego kolwiek tematu kończyła się na zbywaniu drugiej osoby.
W końcu nie wytrzymałyśmy i prawię równo powiedziałyśmy:
— Będziemy musiały porozmawiać.
— Zgadzam się, tylko poczekaj powiem Tiffany że ja już idę i że przyjdę jutro. - powiedziałam do Liam i pobiegłam w stronę sali Tiffany.
— Dobra. - powiedziała i usiadła na pobliskiej ławce.
***
— Już jestem. - powiedziałam. — Musimy sobie wszystko wyjaśnić. - powiedziałam i dosiadłam się obok dziewczyny.
— Wiesz... Nie mogę już dłużej być poprostu twoją przyjaciółką. Chciała bym być kimś więcej. - mówi powoli.
— To wszystko dzieje się jak dla nie za szybko, sama już nie wiem co o tym wszystkim mam myśleć. - powiedziałam szczerze.
— Tamtego dnia gdy.. No wiesz. Pocałowałam cię. - dziewczyna zarumieniła się, zresztą ja pewnie też. — Poprostu nie mogłam się już powstrzymać, wyglądałaś tak pięknie. - rozmarzyła się. — Dlaczego muszę być tylko twoją przyjaciółką?
— Daj temu wszystkiemu czas, pomyślimy co dalej gdy będziemy miały mniej problemów. - starałam się jej delikatnie przekazać że jest dla mnie tylko przyjaciółką.
— Gdy to wszystko już się ułoży... To zastanowisz się czy.. Dasz mi szanse? - powiedziała z nadzieją w głosie.
Uwielbiam ją, jest dla mnie jak siostra. Boję się że gdy jej od mówię to ona zerwie kontakt.
— Gdy wszystko się ułoży.. - powoedziałam
— Okej, dziękuję. - powiedziała i mnie przytuliła.
— Mogę mieć pytanie do ciebie? - zapytałam.
— Myślę że tak. - odpowiedziała.
— Czy ktoś z twojej rodziny, znajomych wie o twojej orientacji? - zapytałam.
— Z rodziny nie wie nikt. Większość mojej rodziny jest homofobiszna. Ze znajomych to wie parę osób. - odpowiada.
— Okej. - ucinam temat.
Co raz bardziej obawiam co będzie dalej.
***
CZYTASZ
Nastoletnia mama
Teen FictionCzy młoda dziewczyna może być gotowa na dziecko? Czy będzie je kochać po mimo tego że jest tym nie planowanym? Błąd może popełnić każdy, w końcu po to one są. Czasami błąd można naprawić, lub po prostu sprawić żeby nie był błędem a najlepszą decyzj...