2.Irytujące zachowania

1.1K 99 2
                                    

Z dedykacją dla moich pierwszych czytelników.

Minął tydzień.Shawn regularnie chodzi sprawdzać co z chłopakiem którego pobiła nieznajoma.Pare razy poszłam z nim i w sumie nie wygląda tak źle jak myślałam że będzie, acz kolwiek wszystko się może jeszcze stać.Zielonooka bardzo dawała mi w kość swoimi docinkami i próbami poderwania mnie,co oczywiście było i nadal jest irytujące.

-Nad czym tak myślisz piękna?- Kobieta po raz kolejny zaczyna swoje gderanie.

-Na pewno nie o tobie.- Odpowiadam ironicznie.

-Ranisz.-Łapie się teatralnie za serce, na co wywracam oczami.

-To Ciebie się da zranić? Coś nowego.

-Tylko takie ślicznotki jak ty są do tego zdolne kochanie.

-Dla Ciebie, Pani Szeryf.

-Oj tam, oj tam, dramatyzujesz.

Nie mogę już tego dłużej znieść i wstaje z mojego krzesła wyciągając broń z kabury i mierząc w tą denerwującą kreature, a ta się cofa z podniesionymi do góry rękoma.

-Hej, spokojnie Pani Szeryf.

-Tak lepiej.

Chowam mój rewolwer spowrotem, a nastepnie podchodze do okna i wyciągam papierośnice z kieszeni.
Wyciągam jednego papierosa i wkładam sobie to do ust.

-A mnie nie poczęstujesz?

Wzdycham z bezsilności i bez słowa podchodzę do mojej rozmówczyni podając jej jednego skręta, a ta patrzy na mnie zdziwiona.

-Co Cię tak dziwi?- Pytam

-Myślałam że mi nie dasz tak łatwo i powiesz coś w stylu "Najpierw musisz sobie zasłużyć" czy coś.- Kobieta autentycznie mówi to z niedowierzaniem.

-Nie chce mi się już z Tobą dyskutować, poprostu weź tego papierosa i się zamknij. Chce zapalić w spokoju, nie uprzykszaj mi chociaż tego, proszę.

Ku mojemu zdziwieniu, dziewczyna nie oponuje i nie odzywa się więcej.Po odpaleniu mojego tytoniu od ognia zapałki, odpalam też ten kobiety.
Palimy w ciszy. Gdyby nie okoliczności, powiedziała bym że jest miła, lecz nie tym razem.

Długo ta chwila nie trwa, gdyż widzę jak Ciemno włosa się mi przygalada, wręcz wypala mi dziurę w czole.

-Co się tak gapisz?

-A nie mogę? Nie wiedziałam że podziwianie Pani Szeryf również jest zbrodnią.

You're My Outlaw [Camren]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz