Multimedya: Serhat ve Maya
VOTE = 200
Keyifli okumalar dilerim..
¦~TARTIŞMA~¦
Günçiçek
Annemler nihayet geri döndüler. Ve ben bir kaç günlüğüne masal gibi bir gün ardımda bırakmıştım. Asaf'la çok özel zamanlar geçirmiştim. Bu anları hiç unutmayacaktım.
Sanem teyzem Kaya dayıma söylenmeye başladı. Onlara merakla baktım.
"Bir küçücük çocuğa sahip çıkamadın Kaya. Kerem'i annengilin yanına götürmene izin verdim ona da pişman ettin beni bravo!"
"Yaa kıvırcığım benim ne suçum var Allah'a sen. Çocuğumuz her şeyden nem kapar oldu. Hava değişikliğinden olsa gerek hastalanmış,"dedi, hemen kendini savunmaya geçmişti.
"Anne babama kıyzma o bana çok iyi baktı," diye babasını savundu minik Kerem. Dayım kucağındaki Kerem'i öpücüklere boğdu.
"Babasının oğlu!" dedi gururla. Sanem teyzem dayanamayıp güldü.
Bu aile tablosuna mutlu gözlerle bakıyordum. Bu tatlı atışmaları çok sevimliydi.
Annem ve babamla görüştükten sonra odalarına dinlemeye çıktılar. Sena teyzem gelir gelmez hemen Nisa'ya sarılmıştı. Sami amcam da öyle.. Biz de Kaya dayımla uzun uzun sarılıp hasret giderdik. Sonra onlar da odalarına çekildiler. Zehra zaten gelir gelmez direkt odaya çıkmıştı. Asaf'ta peşinden gitmişti. Şimdi hasret giderirlerdi.
Neyse bunları düşünme Günçiçek diyen iç sesimi dinledim. İşte bizim ailemiz bu kadar genişti. Ve bu aileye sahip olduğum için çok şanslıydım. Her şeye rağmen..
🌸
Fakülteden çıkar çıkmaz hemen kendimi eve atmıştım. Evden içeri girer girmez bağrışmalar duydum.
"Asaf, hemen buraya gel, daha sözüm bitmedi!"
Asaf merdivenlerden bir hışımla çıktı. Babamla yine tartışmışlardı anlaşılan. Gündemimiz bu ara Asaf'ın şirkette çalışmasıydı ama Asaf bunu reddederek kendi mesleğini yapmak istiyordu.
Mimarlık..
Bir şirketi yönetmek istemiyordu ona göre değildi. Babamı annem sakinleştirmeye çalışıyordu. Bende bir Asaf'a bakmak istemiştim. Şimdi ne haldeydi kimbilir..
Hemen yukarı çıktım. Asaf'ın odasının önüne gelince kapının aralık olduğunu gördüm. Merakıma yenilip içeriye baktım. Zehra Asaf'la konuşuyordu.
"Ne olur babamı dinlesen de şirkette çalışsan?"
"Ya Zehra anlamıyor musun sen? Ben o şirkette çalışmak istemiyorum!"
Asaf çok sinirliydi ve bağırarak konuşuyordu.
"Asıl sen anlamıyorsun. Koskoca şirketin tek varisisin, sense bunu gözden çıkarıyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-)
Teen FictionTutkun Serisi'nin 2. Kitabıdır ve farklı karakterlerin hikayesini anlatıyor. Cayır cayır yanıyorduk ikimiz de. Ellerim sapsarı saçlarına kaydı. Sonra ensesine, omuzlarına ve sırtına.. Okşadım. Yer yer teninde çizikler oluşturdum. Boğazından yü...