Multi Irmak'ın saçını kestirdikten sonra ki hali.
#Tolga Sarıtaş - Vazgeç Gönül
Lütfen yıldıza dokunun olur mu? Ve tüm bölümleri oyladığınızdan emin olun. Belki sizin için bu hiçbir önem teşkil etmiyor olabilir ama benim için oldukça önemli.
Oy verirsiniz beni çok mutlu edersiniz.
Kısacıkta olsa yorum bırakın sevinirim..
Keyifli okumalar dilerim..
¦~VAZGEÇ~¦
Günçiçek
Asaf tam da düşündüğüm gibi bir tepki vermişti. Hiddetle masanın etrafından dolandığı gibi Giray'ın sırtını sert bir şekilde duvara yaslayıp boğazına sarıldı ve adeta kükredi.
"Ne diyorsun lan sen! Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?"
Endişe içinde onlara bakarken babam ayaklandı. "Asaf, hemen bırak onu! Ne yaptığını sanıyorsun!" diye güçlü sesiyle bağırdı.
"Amca duymuyor musun ne dediğini! Günçiçek'le sevgiliyim diyor. Bir de karşımıza geçmiş pişkin pişkin bunu söyleyebiliyor!" diye öfkeyle konuştuğunda Giray Asaf'ın boğazına sarılan ellerinden kurtulmaya çalışıyordu.
"Öldüreceğim lan seni bu sefer elimden kimse seni kurtaramayacak!" diye benim ve Giray'ın duyabileceği bir ses tonuyla hırladı.
" Asaf, bırak onu lütfen.. Hadi canım, benim hatırım için bari bırak.." diyerek annem Asaf'ın omuzuna elini attı.
Asaf'ın gücü çekilir gibi oldu. Ben ve anneme karşı hep kalkanlarını anında indirirdi. Onun için biz kilit noktası gibi bir şeydik. Asaf'ın öfkelendiğinde gözü bir tek bizi görürdü. Şaşırtıcı bir derecede onu sakinleştirebilme özelliğine sahiptik.
"Hadi birtanem, bırak onu.."
Giray'ın boğazına sarılmış elleri yavaşça çözüldü. Ama hala daha burnundan solumaya devam ediyordu.
Kısık bir sesle, "Bu iş burada bitmedi," diye tehdit etti sonra da çekip gitti.
Tuttuğum nefesi geri bırakırken Giray'a, "İyi misin?" diye sordum.
Başını salladı. "İyiyim, merak etme."
🌸
Babam benimle epey uzun bir konuşma yapmıştı. Bol bol beni tembih ederek akıl vermişti ama düşündüğüm gibi olmamıştı. Babam Giray'la olan ilişkimize herhangi bir sorun çıkartmadı. İşte en şaşırdığım nokta ise burasıydı. Ki babam yani.. Huysuzlar kralı. Belki Giray'ı gözü gerçekten tutmuştu. Babasıyla da tanışık çıkması etken olmuş olabilirdi. Bilemiyorum..
Üst kata çıktığımda odam da onu bulmayı beklemiyordum. Refleks olarak çığlık atacaktım ki eli hızla ağzımın üzerine kapandı.
Ona irileşmiş gözlerle bakakaldım. Mavi gözlerindeki fırtınalar hala daha dinmemişti. Kıyılarıma hırçın dalgalarını vurup vurup duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-)
Ficção AdolescenteTutkun Serisi'nin 2. Kitabıdır ve farklı karakterlerin hikayesini anlatıyor. Cayır cayır yanıyorduk ikimiz de. Ellerim sapsarı saçlarına kaydı. Sonra ensesine, omuzlarına ve sırtına.. Okşadım. Yer yer teninde çizikler oluşturdum. Boğazından yü...