Günçiçeğin giydiği elbise.
HEDEF YORUM= 50 TAMAM MI?
LÜTFEN YORUMLAYIN. BEN SİZİN İÇİN BAŞTAN YAZIYORUM BÖLÜMLERİ. SATIR ARALARINDA BOLCA YORUM GÖRMEK İSTİYORUM ANLAŞTIK MI?
Kıymetli oylarınızı da benden esirgemezseniz sevinirim. 😅
#Hande Ünsal - Neredesin?
Keyifli okumalar güzelliklerim..
¦~DİĞER YARIM~¦
Günçiçek
En sonunda siyah bir elbise de karar kılmıştım. Elbisem resmen ikinci bir deri gibi vücudumu sarmış bütün kıvrımlarımı cesurca sergiliyordu. Bir kolum tamamen ağaç dalları gibi kolumu sararken çok şık bir görüntü oluşturuyordu. Makyajıma gelecek olursak gözlerime koyu ve dumanlı bir makyaj yapmıştık. Burada yalnızca gözlerim ön plana çıkmıştı. Dudaklarıma nude tonlarında bir ruj sürmüştüm ve oldukça güzel bir görünüm elde etmiştim.
Irmak ve ben merdivenlerden inerken kendi aramızda konuşuyorduk. Irmak bize gelmeden önce hazırlanıp öyle gelmişti, bu yüzden yalnızca benim hazırlanmama yardımcı olmuştu. Irmak 'ta çok şık görünüyordu. Üzerinde mini, kan kırmızısı bir elbise vardı ve o da benim gibi gözlerine yoğunluk vererek makyajını tamamlamıştı. İkimiz de tek kelimeyle ateşliydik. Merdivenlerin sonuna yaklaştığımız da onunla karşılaştım. Adımlarım istemsiz duraksadı.
Asaf'ın gözleri uzun uzun mavilerimi taradıktan sonra bakışları usulca üzerimde gezindi. Bakışlarının ağırlığında tenim ürperip karıncalandı. Elimdeki clarce çantanın yüzeyine tırnaklarımı geçirdim. Gözleri sonunda gözlerime çıkarken mavileri koyu bir renge bürünmüştü. Okyanus rengindeki gözler şimdi lacivertimsiydi..
Yutkunmamak için kendimi zor tuttum. Koluma temas eden elle birlikte irkilip Irmak'a döndüm.
"Hadi gidelim.." dedi usulca.
Başımı aşağı yukarı salladım. Asaf'ın gözlerine bakmadan yanından yürüyüp geçerken, "Günçiçek!" dedi. Durmak zorunda kaldım.
Kalbim şiddetle çarparken sakin kalmaya çalıştım ama ne yazık ki bu mümkün olmuyordu. Bu adamın gözlerine her baktıkça ben kendimi kaybediyor aklımı yitiriyordum. Bu adamın varlığı bile beni mahvediyordu. Ben neyin sakinliğinden bahsediyorum ki?
Yavaşça ona doğru döndüm. Asaf'ta bize doğru dönerken yine gözlerimiz birbirine takıldı.
"İsterseniz sizi gideceğiniz yere bırakabilirim, nasıl olsa aynı yere gidiyoruz," dediğinde ona bakakaldım.
Asaf'ın ne yapmaya çalıştığını bilemiyordum. Dünü yok mu sayacaktık? Hiçbir şey olmamış gibi mi yapacaktık yani?
Eğer o böyle sanıyorsa yanılıyordu. Çenemi dikleştirip, "Gerek yok, Giray gelip bizi alacak," dediğimde gözleri sinirle kısıldı.
Çenesi kaskatı kesilirken yanak kasları ahenkle dalgalandı. İçten içe buna sevinirken ona bunu belli etmemeye çalıştım. O anda çantamın içindeki telefonum cızırdadı. Hemen çantamın fermuarını açarak telefonumu elime aldım ve gelen mesaja tıkladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-)
Teen FictionTutkun Serisi'nin 2. Kitabıdır ve farklı karakterlerin hikayesini anlatıyor. Cayır cayır yanıyorduk ikimiz de. Ellerim sapsarı saçlarına kaydı. Sonra ensesine, omuzlarına ve sırtına.. Okşadım. Yer yer teninde çizikler oluşturdum. Boğazından yü...