Kitap Tanıtımı(Bakın Lütfen!)

8.3K 257 3
                                    

TANITIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

TANITIM

"Kaçma artık lütfen!" diye yalvardım.

Ama o serzenişlerimi duymazdan geldi.
Başım hazin bir yenilmişlikle önüme düşmüştü.  Usulca ağlarken soğumaya yüz tutmuş avuçlarımı yüzüme bastırdım. Hiç beklemediğim bir anda, beklemediğim bir şey yaptı. Aniden bana öyle bir sarıldı ki, şaşkınlıkla  donakaldım.

"Poyraz!" Hıçkırıklarımın arasından zikrettim adını.

"Şşt, ağlama güzelim!" Sesi yatıştırıcıydı.

"Ben senden ayrı kalmak istemiyorum!" diye fısıldadım. Sesimde şekerini yere düşürmüş bir çocuğun hüznü vardı.

Bir anki cesaretle dudaklarımı yanağına bastırdım. Ardından sakallarından öptüm.

"Yapma!"diye yakardı. Geri çekilerek bakışlarımı onun kuzguni siyahı gözlerine diktim. Gözleri siyahın en yoğun halini almıştı. Durmadım ve dudaklarına dudaklarımı mühürledim.

Tıpkı kalbime kalbini, ruhuma ruhunu, tenime tenini mühürlediğim gibi..

Kalbim kalbine sürgündü, ruhumda ruhuna artık..

Benim gibi yazar olan kız kardeşimin kaleminden çok güzel ve eşsiz bir kurgu. Karakterleri ve onların duygularını öyle güzel ele alıp kitabında da öyle güzel  yansıtmış ki resmen kitabın içinde kayboldum, çokça kendimi buldum ve benimsedim.

Şu anda düzenlemeye alınmış bir kitaptır. Ve düzenli olarak bölümler yükleniyordur. Siz de bu muhteşem kurguya bir şans verip okumaya ne dersiniz?

Umarım beklediğinizi bulur ve onu benimsersiniz. Ve kalemini beğenirseniz de daha profilinde bir çok kitap mevcuttur. Kendisine destek verin lütfen. Bunu sonuna kadar hakediyor çünkü. Lütfen kitaplarını içtenlikle okuyup ona destek elinizi uzatın.

Yazarın daha da gelişmesi için onu ve kitaplarına arka çıkın. Kendisini takibe almayı da unutmayın lütfen. 😉

İşte profili bu👆👆👆👆

Şimdiden gönülden sizlere teşekkürlerimi sunuyorum. Unutmayın siz varsanız biz varız. Ve biz biriz daima. ❤️

Son bir şey daha..


Bu da kendi profilim. 👆👆👆👆

Eğer beni bu kitapla keşfedip kalemimi sevdiyseniz duvarımda birden fazla ve birbirinden farklı ve güzel kurgularım mevcut. Ee bana da destek atın madem. Ve beni takibe almayı da unutmayın lütfen, hepinize kocaman kucak dolusu sevgiler❤️

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin