11-KIYAMET

10.3K 517 52
                                    

Yorum bırakmayı unutmayın lütfen..

Keyifli okumalar dilerim..

¦~KIYAMET

Günçiçek

Asaf bir hafta boyunca eve gelmemişti. Onun yokluğunda ruhum sanki bedenimden çekilmiş gibi hissediyordum. Onsuz kahroluyordum. Onun yokluğunda aklımda binlerce soru işaretleriyle boğuşuyor, cebelleşiyordum.

Zehra bizi o şekilde gördüğünde Asaf'ın ona cevap bile verememesi, açıklamaktan kaçınması aklıma takılmıştı. Asaf'ın neden bu kadar Zehra'dan çekindiğine bir anlam veremiyordum.

Ayrıca Zehra neyden bahsediyordu? Ondan neyi almıştım ben? Aksine o benden her şeyimi çalmamış mıydı, ben onun elinden ne almış olabilirdim ki?

Ve Asaf..

Zehra gelmeden önce bana bir şey diyecekti. Acaba ne söyleyecekti?

Aklım bu gibi sorularla dolduğu için başıma keskin bir ağrı saplandı. Bu sorularımın belki bir cevabı yoktu ama ortada benim bilmediğim birtakım şeyler döndüğü kesindi ama ne olursa olsun öğrenecektim. Bütün bu aklıma takılan sorulara mutlaka bir cevap bulacaktım.

Ve bunu yapmanın tek yolu da Giray'dan geçiyordu. Onun teklifini kabul etmeye karar verdim. Bunun tek yolu buydu. Asaf'ın bana gelmesinin ve sorularımın cevaplarını almamın da tek yolu bundan geçiyordu.

Onu konuşmak için bir kafeye çağırmıştım.

"Doğru kararı vereceğini biliyordum Günçiçek, beni yanıltmadın," dediğinde ona buz gibi bir bakış yolladım.

"Uf, soğudu buralar."

Ona aynı şekilde bakmayı sürdürdüm.

"Hadi ama Günçiçek bana öyle bakmaktan vazgeç. Biliyorsun ki Asaf'ın sana gelmesinin tek yolu buydu. Beni yanında gördüğünde bile deliye dönüyor. Bir de sevgili olduğumuzu öğrenirse bence duygularını daha fazla saklı tutamayacak. Ve sonunda.. Asaf senin olacak."

"Peki senin bundan ne karın olacak Giray?" diye sormaktan geri duramadım.

Giray kahvesinden büyük bir yudum aldıktan sonra sırtını sandalyeye yasladı. Bana gizemli bir bakış attı. "Onu da zamanı gelince öğrenirsin," dediğinde ona uzun bir süre bakakaldım.

Bana genişçe gülümsedi. Asaf'ın yüzüne verdiği büyük hasara rağmen Giray çok mutlu görünüyordu. Neyin peşindeydi bilemiyorum ama ona fazla güvenemeyeceğimi bildiğim kesindi.

🌸

Asaf

Bir hafta boyunca kendimi yazlık evimize kapatmıştım. Biraz kafa dinlemek istiyordum. Aklım çok karışmıştı. Kıskançlıktan gözüm dönmüştü. Günçiçeğin yanında ve çevresinde o iti gördüğüm her an kendime hakim olmakta zorluk çekiyordum. Deliye dönüyordum. Öfkeme, duygularıma hakim olamıyordum. Az kalsın ona itiraf edecektim. Daha kendime bile itiraf edememişken ona söyleyecektim. Ta ki Zehra bizi o şekilde basana kadar..

Biz yanlış bir şey yapmıyorduk fakat dışardan elbette ki nasıl göründüğünü biliyordum. Ve Zehra yine beni darlamaya başlamıştı. Dün benimle konuşmak için buraya geldi.

Kapı zilinin çalmasıyla adımlarım duraksadı. Kaşlarım çatılırken zil ısrarla çalmaya devam etti. Kimin geldiğinden tamamen habersiz bir şekilde kapıyı araladım. Zehra beni göğsümden itekleyerek hızla içeri daldı.

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin