Tango na ledu - 10. deo

148 6 1
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Čuli smo udaranje i obaranje nameštaja u prizemlju u pokušaju da je nađu. Na svaki njihov udarac ona se trzala i disala napeto. U mraku joj nađem ruku i privučem sebi u zagrljaj. Potpuno se drugačije ponašala, nije pokušala da se otrgne, već je obavila ruke oko mog struka, a glava joj je bila naslonjena na mom vratu.
A: Dobro je da sam stigao pre njih..
Pokušam da je smirim.
I: Zar ti ne bi trebalo da si uz oca?
A: Trebalo je mene uskoro da uključi u ovaj posao, ali sada kada je krenuo na tebe moram da mu se suprotstavim.
Čuo se jak udarac na spratu gde smo mi te me ona jako stegne i pribije se uz mene.
A: Polako, smiri se... Ništa ti se neće desiti pored mene.
Prošaputam joj dok sam prolazio rukom kroz njenu kosu.
I: Nisi zbog svoje savesti ovde. Ne štitiš me zbog toga. Nešto drugo je u pitanju.
Osećao sam njen pogled, oči su joj se caklile i nežno postavim ruku na njen obraz.
A: U pravu si, nisam zato ovde. Nego zbog ovoga.
Približim joj se i naše usne se spoje. Drhtala je od straha, ali je prestala čim sam je poljubio. Stavila je ruke oko mog vrata koje su se za tren našle u mojoj kosi.

Ivona P.O.V.

Njegov poljubac je promenio sve. Bio je nežan i pažljiv, dok su njegove ruke bile oko mog struka. U njegovom poljupcu se osećala snažna ljubav, kao da smo i on i ja jedva to dočekali.
U jednom trenutku se ja odmaknem dok smo oboje ubrzano disali, a on je čekao da mu kažem šta nije u redu.
I: Niko se ne čuje..
Kažem mu te i on primeti tišinu u kući. Odmakne se od mene i začujem škljocanje pištolja.
A: Idemo... Budi odmah iza mene.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now