Tango na ledu - 52. deo

79 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Katja P.O.V.

Gledala sam nemo u njega potpuno iznenađena njegovim pitanjem. Neravnomerno sam disala dok su mi ruke lagano drhtale. Preusmerim pogled na Aleksandra koji me je znatiželjno gledao, uzdahnem i vratim pogled na Tea.
K: Naravno.
Izgovorim smireno sa malenim osmehom što njemu još više razvuče osmeh.
Iznenada, neko pokuca na vrata i pojavi se Mario.
M: Aleksandre trebaš mi.
Kaže mu i njih dvojica izađoše, a Teo ustade i priđe mi.
T: Dolazim po tebe večeras.
Prošaputa mi u uho i osetim njegov vreo dah na vratu. Blago se osmehnem, te on izađe.

•VEČE•

Aleksandar P.O.V.

A: Iv, ozbiljan sam, ide na večeru sa njim večeras. Sprema se od kada smo došli, uopšte nije izlazila iz sobe.
I: Odlično, a vidim da si i ti popustio malo.
Odgovori mi sa zadovoljstvom u glasu dok je spremala večeru, te ja ustanem i priđem joj.
A: Daj da ti pomognem.
Kažem joj, ali začujemo kako Katja silazi, te oboje provirimo iz kuhinje. Pogledam je bez teksta i nekako progovorim.
A: Da nije to malo prekratka haljina?
Izgovorim, a u istom trenutku osetim udarac u stomak, te se okrenem ka Ivoni.
I: Prekini više!
Prošaputa mi, te se okrene ka Katji sa osmehom.
I: Izgledaš divno!
Kaže joj, a zatim se začuje zvono na vratima, te ja prođem i otvori ih i svo troje ugledamo Tea kako popravlja sako.
A: Zdravo.
Blago mu se osmehnem. Zaista se trudi.
T: Zdravo.
Uzvrati mi osmeh, te mu se pogled zaustavi na Katji koja nam je već prišla. Ona stade i pogleda me, te je ja poljubim u kosu i oni krenuše.
A: Teo!
Zaustavim ih i Teo se okrenu prema meni.
A: Ne vraćaj je kući večeras.
Izgovorim i namignem mu, a njemu se kut usne izvi u smešak.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum