Tango na ledu - 84. deo

80 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

•VEČE•

Aleksandar P.O.V.

I: Alek, ne mora da znači da je otrovao svu hranu u kući...
A: Za svaki slučaj.
Odgovorim joj kratko dok sam izbacivao svu hranu iz frižidera.
I: I šta sada da jedem?
Upita me razočarano stavljajući ruke na kukove, te ja iz torbe izvučem peciva.
A: Pa nisam ja toliko zaboravan, mislim ja na moje dve devojčice.
Priđem joj i poljubim je.
I: Idem da odspavam malo.
Okrene se i ode, a ja nastavim da slažem stvari u kuhinji.
Zadržao sam se sigurno sat vremena u kuhinji kada mi je stigla poruka sa nepoznatog broja.
- Ta tvoja se izvukla zahvaljujući onom gadu. -
Nije bilo potpisa, ali sam ja odlično znao ko je to.
Brzo vratim telefon u džep i izjurim iz kuće, te sednem u auto. Okrenem ključ i dodam gas, te sam za tren oka vozio preko 100 na sat.
Sve jače sam stezao volan dok nisam osetio da mi nestaje osećaj u rukama od stiska.
Bio sam spreman da ubijem svakoga ko dira moju voljenu i naše dete. Mario će zato da plati.
Ubrzo sam se našao ispred istog onog skladišta gde je otac izgubio život i odjednom su mi se sva osećanja pomešala.
Bes koji sam onda osećao prema ocu nije bio ništa naspram ovom besu prema Mariu.
Iz auta izvadim svoj pištolj i izađem, a ispred ulaza u skladište ugledam nepoznatog starijeg čoveka kako me sa oprezom odmerava. Krene da mi se približava, te ja uperim pištolj u njega i besno ga pogledam.
A: Bolje bi ti bilo da mi se ne suprotstavljaš.
Izgovorim jako hladno, ali se on samo zlobno osmehne i potrča prema meni. U sekundi uspem da sklonim pištolj i da se odbranim, te ga udarim pesnicom u potiljak glave i on padne na zemlju onesvešćen.
Posmatrao sam ga par trenutaka, te ponovo uzmem pištolj u ruke i lagano se približim ulazu. Sklopim oči i izdahnem kratko, te otvorim vrata.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant