Tango na ledu - 29. deo

90 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

•2 DANA KASNIJE•

Ivona P.O.V.

Sedela sam sa Aleksandrom na zadnjem sedištu Mariovog auta.
Uputili smo se ka sudnici u nadi da će Mariov plan uspeti. Aleksandar ga je gledao ispod oka i počeo je da tapka nogom. Odmah ga uhvatim za ruku na šta se on blago trzne.
Nežno me pogleda i poljubi mi ruku.
Stignemo ispred suda i u tom momentu zaustavi se kombi i Katja sa lisicama izađe u pratnji policajaca. Brzo i sa osmehom dotrčimo do nje.
A: Katja, izlaziš danas. Mario je ovde...
Njeno lice odjednom dobije ozbiljan izraz.
K: Mario? Gde je?
I: Evo ga...
Okrenemo se, ali Maria nigde nije bilo.
Xx: Prolaz!
Viknu jedan od policajaca i odvede Katju.
Uđemo u sud i tada se odnekud stvori Mario.
A: Gde si nestao?
On zausti da odgovori ali su nas prozvali, te mi uđemo unutra gde je sudija već bio smešten.
S: Slučaj Katje Maragos. Tereti se za ubistvo svog oca Damjana Maragosa.
Zastane na trenutak, pa nastavi.
S: Na osnovu prikupljenih dokaza i izjava svedoka, smatramo ovde prisutnu Katju Maragos krivom. Slučaj...
U tom trenutku je u sudnicu ušao policajac.
P: Sačekajte, poštovani sude!
Viknu i dotrča do sudiju i doda mu jedan papir. Nakon kratke pauze on nastavi.
S: Dakle, smatramo ovde prisutnu Katju Maragos krivom, ali je ne osuđujemo na zatvorsku kaznu. Uplaćena je kaucija u iznosu od 200.000 dinara i Katja Maragos je slobodna.
I Aleksandar i ja smo zbunjeno pogledali u Maria dok je on imao mali smešak na licu.
S: Slučaj zatvoren!

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang