Tango na ledu - 63. deo

78 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Teo P.O.V.

Srce mi se ponovo slomilo na sećanje na nju. Stezalo me je u grlu dok me je Aleksandar namrgođeno posmatrao, ali mi je ipak dao šansu da mu objasnim.
Progutam knedlu dok su mi se suze skupljale u očima. Priđem mu laganim koracima, te stanem ispred njega i počnem duboko i isprekidano disati.
T: Pre dve godine je taj par ubio moju malu sestru.
Progovorim drhtavim glasom, te zavučem ruku u unutrašnji džep jakne i izvadim sliku moje malene. Aleksandar pruži ruku, te uzme njenu sliku i pogleda je.
Posle nekoliko trenutaka on se blago osmehne, a zatim mu se tužan izraz stvori na licu.
T: To se dogodi kad se ostali članovi porodice uvuku u ove poslove. Nisam uspeo da je sačuvam...umesto mene nju su ubili...
Svaka reč je sekla moje usne dok sam ih izgovarao, opet sam tu bol osećao u svojim grudima.
Izdahnem isprekidano, te iz jakne izvučem dva papira.
T: Ovo je lekarski izveštaj. Bio joj je potreban samo jedan metak da ona izgubi život..
Kažem tiho, a zatim mu pokažem drugi papir.
T: Moj šef je tada odradio uviđaj toga što sam ja uradio. Ne znam ko ti je dao ove papire, ali nisu istiniti. Ovo je prava istina.
Kažem mu pokazivajući na moje papire, te obližem usne, a on prođe rukom kroz kosu.
Stavim ruke u džepove nemo gledajući u jednu tačku, pa posle nekoliko trenutaka prekinem tišinu.
T: Nisam takav kakav misliš da jesam. Radim ovaj posao kao i ti, ni kod mene nema mesta za grešku.
A: Znam.. Meni... žao mi je zbog tvoje sestre...
Blago klimnem glavom i sklopim oči.
A: I žao mi je što sam onako postupio malopre. I dalje smo partneri, ne brini se za to. A što se tiče Katje...
Pogleda me pravo u oči, te izdahne.
A: Ne odustaj od nje. Potrudi se da joj objasniš ovo. Dopri do nje kako znaš i umeš.
Uhvati me za rame, pa me potapša, a ja sa malim olakšanjem klimnem glavom.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum