Tango na ledu - 45. deo

86 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Teo P.O.V.

Uđemo u salu za sastanke, zauzmemo svoja mesta i Katja sedne odmah pored mene.
A: Idem po Maria.
Aleksandar nam dobaci i izađe.
K: Nemaš nijedan zadatak, zar ne?
Upita me Katja posle nekoliko trenutaka ne gledajući u mene.
T: To ti misliš...
Odgovorim joj sa smeškom i pređem rukom preko njene butine. Ona zatvori oči i počnu da joj se crvene obrazi. Otvoriše se vrata i ja brzo sklonim ruku. U prostoriju uđoše Aleksandar, Mario i nekoliko osoba iz Aleksandrovog tima. Svi su zauzeli svoja mesta, dok je Mario stajao na vrhu stola. Svi su pažljivo gledali u njega, ali ja sam se čudno osećao. Bio mi je jako poznat, ali nisam znao odakle.
M: Moja ekipa ima zadatak van zemlje. Čovek je u inostranstvu i oni će ga se rešiti, jedino ja ostajem ovde da pripazim na ostale članove njegove porodice. Moja ekipa neće biti na raspolaganju, ali zato ću ja moći da uskočim kad god to bude bilo potrebno.
A: Za sada nemamo nikakve zadatke, ali tu je i Teova ekipa ako zatreba.
Obrati se meni, te ja samo klimnem glavom.
M: Dobro onda. To je sve što sam imao da kažem.
A: Onda je to sve za danas.
Svi ustanemo i izađemo, a Aleksandar priđe Katji.
A: Vidim da i ti želiš da budeš uključena u ovaj posao. Pođi za mnom.
Ona krenu za njim, a mahinalno krenem i ja. Otvorio je jedna vrata i svo troje uđemo unutra.
A: Ovo je tvoja kancelarija.
Potapša je po ramenu i izađe ostavljajući nas same.
Ona prođe i sede za sto, te ja sednem preko puta nje.
T: Pa srećno ti bilo.
K: Hvala ti...
Kaže mi i skrene pogled što meni izmami osmeh na lice. Uvek skreće taj pogled. Ustanem i priđem joj sa leđa.
T: Navikavaj se sad na posao. Pokupiću te ujutru ispred kuće.
Približim joj se i poljubim joj vrat, te krenem prema vratima, ali me njen glas zaustavi.
K: Kako znaš gde živim?
Okrenem se prema njoj i razvučem osmeh.
T: Znam ja...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz