Tango na ledu - 49. deo

77 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

A: Kako misliš provela si dan kod njega?
Upitam je mršteći se.
K: Otišli smo u njegovu firmu, razgovarali o zadatku i ostatak dana smo proveli šetajući.
I dalje sam je ukočeno gledao razmišljajući šta će njih dvoje zajedno, te prekrstim ruke.
A: Dešava se nešto između vas dvoje?
Upitam je i primetim kako guta knedlu.
K: Nešto se dešava, ali ne znam šta još uvek...
Odgovori mi posle nekoliko trenutaka, ali se videlo da se plašila šta ću ja reći.
A: Sa njim si bila one noći, zar ne?
Progovorim malo smirenijim glasom, te se i ona malo smiri.
K: Da. Sreo me je u gradu i odbranio od nekog pijanca. Nije hteo da me ostavi na hladnoći pa me je odvezao kod njega kući.
A: Jasno mi je, ali... zar od svih baš on?
Pogledam je skupljenih obrva, a ona uzdahnu i slegnu ramenima, te prođe pored nas i ode u svoju sobu.
Osetim toplu Ivoninu ruku na ramenu i okrenem se prema njoj.
I: Ne brini se toliko oko toga.
A: Otkud znam... Šta ako je on povredi? Ko zna koliko je devojaka tako imao.
I: Deluje mi skroz okej. Ali Katja neće smeti ništa da uradi niti će biti srećna ako si ti nezadovoljan i namršten.
Pogleda me pomalo zabrinuto i stavi ruku na moj obraz, ali ja odmahnem glavom i odem u sobu.

Katja P.O.V.

Sad sam sve uprskala time što sam mu rekla. Sad će verovatno i raskinuti partnerstvo sa njim. Kada bih samo znala šta mu toliko smeta...
I: Mogu da uđem?
Začujem Ivonin glas na vratima.
K: Naravno...
Ona polako uđe i sedne na krevet.
I: Pusti ga malo, nakon nekog vremena će popustiti. Samo ga pusti da shvati.
Odmahnem glavom razočarano.
K: Nije mi jasno šta mu to toliko smeta?
I: Boji se da te Teo ne iskoristi i ne povredi. Pomoći ću ti ja, pričaću sa njim i smekšaće on.
Osmehnem joj se i zagrlim je.
K: Hvala ti...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now