Tango na ledu - 26. deo

103 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Ivona i ja smo se vratili kući i sedeli smo za trpezarijskim stolom, ali ja nisam bio smiren.
A: I dalje mi nije jasno!
Skočio sam sa stolice.
A: Mora da je bio neko veoma uticajan.
I: Jeste, ali mi ne možemo da saznamo ko je to. Aleksandre, bitno je da smo je videli.
Pogleda me umilnim očima i nasloni glavu na moje grudi.
A: Kako je prazna kuća bez Katje. Kad smo bili mali, majka bi pravila palačinke svake subote i samo bismo čuli Katjine brze korake na stepeništu. Miris palačinki bi je budio.
I: Znači zato si ti meni spremao palačinke?
Upitala me je dok sam osećao radost u njenom glasu.
A: Kada je majka preminula, ja sam spremao Katji palačinke. Govorila je da su iste kao majčine. Hteo sam da i ti to probaš.
Zaćutao sam i setio se majčinog pogleda i osmeha.
A: Siguran sam da bi te zavolela čim bi te videla.
Uspravila se i pogledala me nežno.
I: I moj otac bi tebe zavoleo.
A: Pa, obzirom da je trebao da me ubije a nije, recimo da je već voleo.
Kažem joj i oboje se nasmejemo dok su nam čela bila spojena.
Zagledam se u njene prodorno plave oči i strastveno je poljubim dok je ona istom merom uzvraćala, ali nas je posle par trenutaka prekinulo zvono na vratima.
Ivona i ja zbunjeno pogledamo ka njima.
A: Ostani ovde.
Kažem joj i dođem do ulaznih vrata, te ih otvorim. Ugledam izmenjeno, ali dobro poznato lice.
A: Mario?

A: Mario?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Tango na ledu [ZAVRŠENA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora