Tango na ledu - 38. deo

89 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Neka devojka mi je sa strane prišla i smestila mi se u krilo.
Xx: Šta bi hteo, dragi? Tu sam za tebe.
Govorila mi je dok je rukom prelazila preko mog vrata.
Okrenem se i iza mene vidim Ivonu sa suzama u očima. Snažno gurnem devojku sa sebe i krenem prema Ivoni, ali ona samo protrča pored mene i izađe.
A: Stani!
Viknem i potrčim za njom, ali već vidim da je sela u taksi. Brzo uđem u svoj auto i krenem za njim sve do moje kuće. Ona brzim koracima uđe u kuću, a odmah i ja za njom.
I: Ostavi me na miru!
Viknu na mene na šta se Katja odmah pojavi gledajući nju i mene naizmenično i u čudu.
K: Idem ja da... prošetam.
Prođe pored mene i izađe. Ja krenem za Ivonom u spavaću sobu i zatvorim vrata.
A: Kunem se da nemam pojma ko je ona. Odjednom se stvorila. Verovatno bi to isto uradila i da si ti bila pored mene.
I: Samo... ućuti...
Govorila je drhtavim glasom pokušavajući da zadrži suze.
A: Ivona... zaista ne znam ko je ona. Nikada ti to ne bih uradio...
Iznenada ona se okrete, stavi ruke oko mog vrata i privuče me sebi u vreli poljubac. Za trenutak se zbunim, ali je već u sledećem stegnem jako uz mene. Jednom rukom povučem rajsferšlus na njenim leđima i u jednom mahu joj haljina pade na pod. Žustro je skidala moj sako i košulju dok me je vukla unazad do kreveta, te legnem preko nje. Pogledam je zbunjeno u oči dok su nam se uzdasi sudarali.
I: Tvoje krilo je samo moje mesto i tvoj vrat mogu samo ja da diram.
Kaže mi na šta joj se ja osmehnem.
Uspravim se i skinem poslednji komad odeće sa nje a zatim i sa mene, pa joj se ponovo približim.
A: Sve je tvoje...
Kažem joj tiho dok sam ostavljao poljupce na njenom vratu.
Čvrsto me stegnu jednom rukom i uzdahnu kada oseti da sam u njoj, a druga ruka joj je bila duboko pritisnuta u krevet isprepletena sa mojom...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now