Tango na ledu - 42. deo

85 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Teo P.O.V.

Posmatrala me je ne znajući šta da kaže. Tačno sam znao da sam pogodio gde treba sa ovim pitanjem.
K: Kako... misliš...
Počela je da zastajkuje, pa sam je uhvatio za ruku i povukao ka hodniku.
T: Znači, moja soba.
K: Stani!
Povučem je i privijem snažno uz sebe. Usne su nam bile jako blizu, a ona me je nežno i zbunjeno gledala.
K: Nisam rekla gde ću...
Progovorila je tiho posle nekoliko trenutaka.
T: Ali si znala gde želiš.
Odgovorim joj pobednički dok sam je sve više stezao uz svoje telo. Gledala me je duboko u oči, a zatim me pogleda u usne dok je neravnomerno disala. Iznenada vrati pogled na moje oči.
K: Šta pokušavaš?
T: I dalje ti nije jasno?
Upitam je i blago nakrivim glavu.
K: Vidiš da nije. Objasni mi.
Odgovori mi i kut usne joj se izvi u mali smešak. Sve je ona razumela, ali se poigravala sa mnom.
T: Vrlo rado.
Osmehnem se i naslonim je na zid, te je snažno poljubim.

Katja P.O.V.

Njegove usne su me držale naslonjenu na zid i nisam želela da išta prekine ovaj trenutak. Sve više sam ga privlačila sebi dok sam kroz poljupce osećala njegov osmeh. Setila sam se trenutka kada sam ga prvi put ugledala i osećaja u meni kada me je vragolasto gledao... i tada sam znala da će doći do ovoga, da ću osetiti te usne koje su me svake sekunde sve više mamile.
Odjednom se naježim i on to primeti, te me zadihano pogleda i stavi ruku na moj obraz.
K: Ovo ti je bio plan od samog početka, zar ne?
Upitam ga gledajući ga nežno.
Opet me đavolski pogleda, te mi se približi i zagrize moju donju usnu na šta ga ja jako stegnem.
Već u sledećem trenutku je spustio ruke na moje butine i sa lakoćom me podigao, te ja obavijem noge oko njegovih leđa. Rukom sam mu prolazila kroz kosu i ljubila ga dok me je on nosio niz hodnik do njegove sobe.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Onde histórias criam vida. Descubra agora