Tango na ledu - 59. deo

82 5 1
                                    

~ Tango na ledu ~

•VEČE•

Mario P.O.V.

Uđem u kuću jako sporo. I dalje nisam smislio šta ću sa Ivonom, ali moje mračne misli prekine miris domaće kuhinje, te začujem Katjin glas.
K: Mario, stigao si?
M: Jesam, jesam.
Odgovorim koliko toliko normalno.
K: Hajde odmah za sto, imamo posebno veče.
Zabrinuto skupim obrve i sklopim oči, te izdahnem. Samo se nadam da nije ono čega se plašim.
Uđem u kuhinju, te krenem da pomažem Katji oko jela.
M: A odakle si ti jutros došla?
Upitam je, a ona me zbunjeno pogleda.
K: Pa video si Tea, bila sam sa njim.
M: Ti znaš da je on naš poslovni partner? Šta ćeš sa njim?
Upitam je već pomalo iznervirano, a ona je bila potpuno smirena.
K: Pa šta? To što je on naš partner meni ne znači ništa.
M: On je opasan, ne znaš sa kim imaš posla. Tek tako si prihvatila njegovu saradnju, a ne znaš kakav je!
Povisim glas, a ona me namršteno pogleda.
K: I mi smo opasni, i? To ne znači ništa. Meni je bila dovoljna njegova reč da prihvatim saradnju. Verujem mu... i selim se kod njega.
Pogledam je u šoku, te zaustim da kažem nešto, ali naiđoše Ivona i Aleksandar. Katja se odmah osmehnu njima, te svi sednemo za sto.
Smirim se brzo, ali sam bio siguran da će me Aleksandar još više iznervirati.
A: Mario, imamo važnu vest.
Pogleda me sa radošću u očima, a ja duboko udahnem i klimnem glavom, te on uhvati Ivonu za ruku.
A: Ivona je trudna.
Progutam knedlu i pokušam da ostanem smiren, te izdahnem.
M: Sa srećom. Čestitam vam.
Složim jedva neki osmeh, te mi oni uzvrate i počnemo sa večerom.
Sad sam nadrljao skroz... Ne samo da moram da se otarasim Ivone, nego i tog kopila koje ona nosi..

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now