Tango na ledu - 68. deo

83 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Uđem sa Mariom u očevu radnu sobu, te jako zalupim vratima na šta se on okrene prema meni i prekrsti ruke čekajući mene da ja započnem razgovor.
A: Podmetnuo si mi lažna dokumenta?!
M: Nisu lažna, Aleksandre. Shvataš li ti za šta me optužuješ? Teo te je tako lako okrenuo protiv mene...
A: Prekini više!
Viknem glasno na njega, te on stegne vilicu i približi mi se sa pogledom punim besa.
M: Ne znaš ti ništa. Ne veruješ svom stricu, nego tom gadu koji tako kratko radi sa tobom. Mene znaš ceo život...
A: Mario! Prestani da se igraš rečima. Nisi ti bio sa mnom ceo život, ne verujem ti toliko. Čoveče, šta imaš toliko protiv Tea? Ni dve reči sa njim nisi progovorio, a toliko ga mrziš!
M: Znam ja njegov rad, to mi je dovoljno. Može da preuzme bilo čiji posao. Zato je i krenuo na Katju, nju može lako da smakne. A onda će doći red na tebe, ostaćeš bez igde ičega. Ja ti ovde otvaram oči, a ti tako!
Osmehnem se ironično i prevrnem očima čudeći se kako on ne odustaje od svojih laži.
M: Dobro, ne moraš da mi veruješ. Ali je zato Katja pametnija od tebe, veruje mi. Odmah se sklonila od njega.
Namrštim se jako, te ga uhvatim za kragnu i pribijem uz zid.
A: Slušaj me ti...
Taman spremim pesnicu da ga udarim kada začujem korake u hodniku, te se odmaknem i otvorim vrata i ugledam Katju sa onom starom iskrom u očima, a odmah iza nje je stajao Teo. Začuđeno se osmehnem, te upitno pogledam Katju.
K: Ahm.. Aleksandre... ja se selim kod Tea...
Podignem obrve u čudu, te se trgnem i osmehnem joj se, a zatim pogledam u Maria koji je već prebledeo u licu.
A: Pa.. sa srećom vam bilo.
Odgovorim joj na šta se ona osmehne, ali već u sledećem trenutku ona složi ozbiljan izraz lica gledajući u Maria.
K: Mario. Ništa nećeš reći?
Pre nego što je on i uspeo da se sabere, ja sam uskočio.
A: Nema on šta da kaže... s obzirom da je on podmetnuo lažna dokumenta.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon