Tango na ledu - 15. deo

128 5 1
                                    

~ Tango na ledu ~

•JUTRO•

Ivona P.O.V.

Budi me toplo jutarnje sunce i Aleksandrov miris na jastuku. Otvorim oči, ali ga ne ugledam pored sebe i primetim da tišina vlada sobom. Odjednom, čujem blago škripanje vrata i lupkanje posuđem. Virila sam preko pokrivača sa smeškom dok se Aleksandar mučio da otvori vrata noseći poslužavnik u rukama.
A: A ne bre!
Viknu kad mu se čaša obori.
Nisam mogla da se suzdržim više pa sam se nasmejala.
A: Probudio sam te, zar ne?
Upita me snuždeno.
I: Nisi, ne brini. A i da jesi ne bih se bunila.
Kažem mu sa velikim osmehom na licu dok mi je prilazio.
A: Hteo sam da svo troje zajedno doručkujemo, ali Katja ustaje u zoru i ide na trčanje pa je to nemoguće.
Spusti poslužavnik sa palačinkama na sred kreveta, pa mi se približi i spoji nam usne.
A: Dobro jutro.
I: Dobro jutro.
Kažem mu dok sam stavljala ruke oko njegovog vrata.

Aleksandar P.O.V.

Sedeli smo i doručkovali u krevetu. Stalno je nameštala kosu i sklanjala je iza ušiju.
A: Ostavi tu kosu i doručkuj.
I: Pa zar ne vidiš kakva sam?
Upita me razočarano.
A: Izgledaš dobro.
Kažem joj sa smeškom i pružim joj parče palačinke i ona ga pojede iz moje ruke.
I: Kako se tako dobro snalaziš u kuhinji?
A: Pa šta si mislila? Da će da mi zagore palačinke?
I: Iskreno, da.
Kaže na šta se oboje nasmejemo, ali se vrata naglo otvoriše i ugledamo Katju veoma zabrinutu i zadihanu.
K: Imamo problem...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora