Tango na ledu - 80. deo

75 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Aleksandar P.O.V.

Uđem brzo u hodnik bolnice noseći Iv u naručju. Nije otvarala oči i to me je svakog trenutka sve više ubijalo.
Xx: Šta se desilo?
Jedan od lekara mi je prišao sa nekoliko medicinskih sestara koje su dovukle nosila.
A: Mislim da je otrovana.
Izgovorim dok sam je spuštao na nosila, te hitro projurimo niz hodnik sve do ambulantne sobe.
Xx: Sačekajte ovde molim Vas.
Reče mi jedna od sestara i zalupi mi vrata tako da ostanem sam ispred. Umorno i zabrinuto sednem na stolicu i smestim glavu u svoje ruke neprestano razmišljajući šta se do vraga desilo. Mario je otrovao Iv?
Lupim se jako šakom po glavi. Bio sam tako glup što nisam shvatio šta se dešava i šta je pokušavao. Krene mi suza jer sada to više ne mogu da sprečim. Mogu samo da se molim da Iv i beba prežive ovo i da budu dobro. Hiljadu misli mi je prolazilo kroz glavu. A Maria ću lično ja da dokrajčim. Od same pomisli na njega mi nije dobro. Teu sam dužan do kraja života, saznao je kakav je gad Mario iako reč sa njim nije progovorio.
Baš u tom momentu su se naglo otvorila vrata i još jedna nosila uđoše, a za njima i... Katja?! Široko otvorim oči kada je ugledam uplakanu, a zatim pogledam u nosila i vidim Tea u zavojima crvenim od krvi. Kao i mene, i Katju su ostavili u hodniku, te joj ja pritrčim.
A: Nemoj mi reći da je Mario?
Nije izustila nijednu reč već je samo klimnula glavom i naslonila se na moja ramena, te briznula u plač.
K: Ako ne preživi...
A: Preživeće.
Prekinem je odmah ne želeći da razmišlja o tome.
A: Preživeće on ovo, znaš da hoće.
Ne dobijem odgovor od nje, ali osetim kako joj se disanje polako smiruje, te je povučem do stolica i zajedno sednemo, a ona se nasloni na mene.
A: Čekaćemo ovde zajedno.
Kažem joj i poljubim je u kosu.
Trebala joj je podrška i ja ću joj to i biti uprkos tome koliko je i meni teško. Pogledam u sat na zidu. 12:00. Tek smo došli, a znam da nećemo skoro izaći i da će ovo čekanje biti jako dugo i teško.

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon