Tango na ledu - 46. deo

86 5 0
                                    

~ Tango na ledu ~

Katja P.O.V.

Dan mi je prošao proučavajući razna dokumenta, ali mi Teo nije izlazio iz glave. Razmišljala sam o njegovom pogledu, osmehu, mirisu, dodiru... Setim se kako me je izludeo prethodne noći sa njegovim poljupcima i to mi izmami osmeh na lice.
K: Mogu i ja tako Teo. Ja mogu da te izludim isto...
Zagrizem donju usnu i obučem se, te izađem iz kancelarije i krenem ka centru grada.
Uđem u radnju i odem u deo sa haljinama. Odmah zapazim usku belu haljinu sa čipkom na dnu. Istog momenta je isprobam i savršeno mi je pristajala. Platim je i izađem iz radnje sa širokim osmehom na licu.
K: Gotov si...
Prošaputam pobednički i krenem kući.
Na vratima me je već čekala Ivona sa istim onim pogledom od jutros. Zbunjeno je pogledam moleći se da ne misli na ono što ja mislim.
I: Moraš mi objasniti neke stvari.
Obrati mi se jedva suzdržavajući uzbuđenje.
Znala sam da neće zaboraviti ono što je videla.
K: Gde je Aleksandar?
Upitam je tihim glasom.
I: U trpezariji je, večera.
K: Idemo u moju sobu.
Popnemo se, te ja zatvorim vrata i uzdahnem.
K: Ispričaću ti, ali ni reči Aleksandru... za sada.
Potvrdno klimne glavom, te sednemo na krevet. Ispričala sam joj sve od prošle noći, a ona me je pomno slušala. Na kraju udahnem sa osmehom i naslonim se na zid.
K: Videće on sutra...
I: Mislim da je dobar momak, čak vam je zajedničko da se izluđujete međusobno.. valjda, ne znam ja...
Kaže kroz smeh.
K: Čekaj čekaj. Pa i ti imaš nešto da objašnjavaš.
Osmehnem joj se na šta ona skrene pogled.
Ispričala mi je šta se sve to sinoć desilo između nje i Aleksandra.
K: A baš se pogodilo da ta glupača naiđe u tom trenutku.. Ali drago mi je da ste se pomirili.. i na taj način.
Pogledam je podižući obrve, a onda se uozbiljim.
K: E, ali ovo što sam ti rekla, ni reči...
I: ... ni reči Aleksandru, znam, ne brini se. Hajde, odmori se, ipak te čeka naporan dan sutra.
Namigne mi sa smeškom i brzo izađe iz sobe i izbegne moj jastuk kojim sam je gađala.
Nasmejem se i zatvorim oči i dalje razmišljajući o Teu...

Tango na ledu [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now