~ Tango na ledu ~
Katja P.O.V.
Uspavljivala sam se uprkos jakoj glavobolji. Taman kad sam se opustila, začula sam blago krckanje iza sebe. Širom otvorim oči, ali se ne okrenem, već samo stegnem pesnice. Polako se okrenem na leđa i u istom trenu se stvori Teo iznad mene. Otvorim usta, ali on brzo postavi svoju ruku preko njih.
T: Nemoj vrištati, molim te. Samo razgovarajmo.
Pogleda me krajnje očajno, te ja smirim bes u svojim očima i blago klimnem glavom. On svoju ruku sa mojih usta premesti na moj obraz, te primetim kako guta knedlu.
K: Zašto si došao? Hoćeš još više da me uništiš?
T: Naravno da ne, to nikada nisam hteo. Tebe ne smem da povredim...
Govorio je sve tiše, te zatvori oči i jedna njegova suza kapne meni na lice.
K: Ali si me ipak povredio. Lagao si od početka. Mislio si da ćeš moći to da sakriješ?
Već osetim kako mi glas puca i kako su mi suze krenule, te ih on obriše svojim rukama i spoji nam čela.
T: Nisam mislio da sakrijem. Ali ću ti zato objasniti sve.
K: I ti očekuješ da razumem i da ti oprostim? Teo, lagao si me! Da li shvataš?
Počnem već glasnije govoriti dok mi se srce ubrzavalo.
T: Znam, lagao sam. Ne viči, molim te... Samo mi dozvoli da ti objasnim.
On izvuče sliku male devojčice sa istim plavim očima kao njegove.
T: Ona je nastradala umesto mene. Ja sam trebao da umrem, ali je ona umrla za mene. Da je neko ubio Aleksandra, ti ne bi ništa uradila?
Skrenem pogled u stranu i progutam knedlu. On nije kriv...
K: Tačno, ne bih ćutala. Ubila bih svakoga ko bi ga dotakao. Ali stvar je u tome što ti lažeš. Lagao si na početku, a lažeš i sada samo da bi ti oprostila! Nisam znala da si takav. Zavolela sam te Teo! Do vraga, već sam odlučila da ću da se uselim kod tebe! Ali sve si uništio.
Odgurnem ga od sebe, te se približimo prozoru.
K: Ne želim da te vidim više.
Na moje reči on pusti suzu, te jedva klimne glavom i izađe kroz prozor. Utom začujem vrata i Aleksandar proviri.
A: Dobro si? Čuo sam glasove...
K: Počela sam sama sa sobom da pričam brate. Idi spavaj, pusti ti mene.
On klimnu glavom zatvorenih očiju i izađe, te ja izmoreno izdahnem.
ESTÁS LEYENDO
Tango na ledu [ZAVRŠENA]
Misterio / SuspensoU priči "Tango na ledu" radi se o jednoj nevinoj devojci po imenu Ivona koja je ćerka poznatog kriminalca. Zbog njegove smrti upoznaje dobrog Aleksandra koji isto tako ima opasnog oca za kog se ispostavilo da je ustvari ubica Ivoninog oca. Oni počin...